Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Egyéb kérdések » Lányok! Mit gondoltok a...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Lányok! Mit gondoltok a közgazdász srácokról?

Figyelt kérdés
Egyetemi hallgatókról persze...
2010. nov. 10. 16:11
 1/10 anonim ***** válasza:
59%
Kicsi a farkuk. Mindegyiknek.
2010. nov. 10. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
57%
A kedvenc témájuk a mikrogazdaság, az előbb említett okból kifolyólag.
2010. nov. 10. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
77%
Ugyan olyanok mint a többi pasi ..:S Ugyan ugy van azok közt is helyes meg csúnya mint a többinél,,
2010. nov. 10. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
80%

hehe, még jó hogy közgáz hallgató vagyok, elmentek ti a fenébe :D


kikérem magamnak, makro volt a kedvenc tárgyam, jó? és nem komplexusokból..

2010. nov. 10. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
100%

Hmm... hát ha jóképű és kedves :D

Am bejönnek az okos pasik :D

2010. nov. 10. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
71%

Nekem,mikro,meg gazdaságpszichológia:-))

Ez olyan,hogy mit gondoltok a jogászokról,orvosokról,színészekről...

Attól mert egyetemi hallgató,és X idő közgazdász lesz a szakképesítése arról nem tudok gondolni semmit.

Mert: nem biztos,hogy művelt,és intelligens.

( Manapság elég sokan bekerülnek egyetemre,főiskolára)

Nem azzal kell felvágni a lányok előtt,hogy "közgazdász egyetemi hallgató vagyok" a félreértések elkerülése végett nem is azzal,hogy: " X nyelvvizsgám van" Nem attól lesz az ember jobb,értékesebb,ha a pozitívumait sorolja:) ( szerintem)