Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Egyéb kérdések » Mit gondolhatnak magukban a...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Mit gondolhatnak magukban a férfiak, miután elmondom, hogy milyen szakon tanulok?

Figyelt kérdés
Ismerkedésnél nyilván első kérdések között van, hogy mivel foglalkozom. Ilyenkor első körben csak annyit szoktam mondani, hogy még tanulok, de persze azonnal arra is rákérdeznek, hogy mit. Mikor bevallom, hogy orvostanhallgató vagyok, kivétel nélkül minden férfi furán néz rám. Miért van ez? Mit gondolnak magukban ilyenkor?
2016. júl. 19. 10:37
 1/8 anonim ***** válasza:
10%
Én nem néznék furán, úgyhogy van kivétel :-P
2016. júl. 19. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Azt nem tudom, hogy ők miért nézhetnek furán, nem beszéltem velük.

Egyrészt lehet, hogy nem tűntél olyan értelmesnek korábban, hogy egy orvosira képzeljenek.

Lehet, hogy nem tűntél elég filantrópnak hozzá.

a lényeg, hogy lehetett meglepődés a részükről.


Magam azért nézhetnék furán, mert nem szívesen kezdenék kapcsolatba orvossal/orvos hallhallgatóval.

2016. júl. 19. 10:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
52%
Fogalmam sincs. Én nem furán néznék, legfeljebb elismerően, mert király.
2016. júl. 19. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza: