Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Párkapcsolati problémák » Mi a véleményetek? Jogosan...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Mi a véleményetek? Jogosan vagyok néha kiakadva rá?

Figyelt kérdés

A helyzet az, hogy a párom sokszor a szobába hagyja a bögréjét, amiből teát ivott vagy a tányért, amiből evett.

Szóval sokszor csak úgy "kiesnek" a kezéből a dolgok és az ott is marad, amíg én ki nem viszem a konyhába. Persze ha szólok neki, nagy nehezen kiviszi vagy a végén megint ott felejti. Én még pályakezdő vagyok, munkát keresek folyamatosan, Ő dolgozik már egy ideje, de kb fél éve lakunk együtt és nyáron lesz az esküvőnk. De félreértés ne essen nem tart el, mert kapok a szüleimtől támogatást és ebből a pénzből veszünk magunknak ennivalót, Ő pedig az albérletet fizeti. Én hétvégente ki szoktam takarítani, van, hogy abban sem segít, hanem a gép előtt ül és játszik rajta. És régen volt egy ilyen beszólása, hogy: "Hát Ő dolgozik és én meg nem és, hogy így tudom csinálni a háztartást." Erre mondom neki, hogy oké,de mikor én is fogok dolgozni, akkor Ő nem fog tudni jönni ilyen kifogásokkal.

Néha úgy érzem, hogy azért, mert Ő dolgozik, attól úgy gondolja, hogy kb. a bögréjét sem kell beletennie a mosogatóba. Mosogatni is általában én szoktam, persze van, hogy Ő is elmosogat magától meg csinál vacsit. Csak ez idegesít, hogy így kiesnek a kezéből a dolgok, mert én meg nagyon szeretem a rendet.


Mit gondoltok?


2014. febr. 24. 14:16
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Azt gondolom hogy nem a párod tart el, hanem a szüleid. Ez jobb? Te jelenleg nem dolgozol, csak a háztartás vezetésével tudsz segíteni a párodnak, na meg persze magadnak is. Majd ha lesz munkád, megosztjátok a házimunkát.
2014. febr. 24. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
96%