Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Randizás » Hogyan kell egy pasit elcsábít...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Hogyan kell egy pasit elcsábítani?

Figyelt kérdés
Na szóval, van egy kiszemelt szomszédom, akit szeretnék elcsábítani. Eddig mindig aranyos voltam, sokat próbáltam a közelében lenni, de lehet jobban járnék, ha kicsit visszavennék, hogy ki alakuljon egyfajta hiányérzet benne? Lehet túlgondolom az egészet, de nem szeretném nyíltan közölni vele, hogy bejön. De az ilyen játszmákban is kezdő vagyok. Légyszi segítsetek.

2022. jún. 28. 20:48
 1/4 anonim ***** válasza:
100%

Beszelgetes baratkozas elmaszkalni ide oda egyutt, aztan ugyis ő a pasi, áthiv filmezni


Annyira sablon

2022. jún. 28. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%

Magadat adod.

Ha teszel neki akkor kapcsolat lesz.

Ha nem akkor meg nem lesz semmi.

2022. jún. 28. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%

Legyél nagyon nő kívül beül..!

titkostanácsoknőknek.hu

2022. jún. 28. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Az jó tanács, hogy magadat add. Ne tűnj el, de ne is nyomul. Ahhoz, hogy merjen lépni, valahogy a tudomására kell hozni, hogy szingli vagy. Pl ha segít cipekedni, meg köszönöd, elejtesz egy megjegyzést, hogy régebben mindig az exed segített, vagy éppen soha sem segített. Ha ezek után nem lép, akkor lehet, hogy ő nem akar többet szomszédai viszonynál.
2022. jún. 29. 08:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu