Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Társkeresési problémák » Honnan jött az, hogy csak a...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Honnan jött az, hogy csak a pénzes férfi kell a nőknek?

Figyelt kérdés

GYIK-en nevelkedve már százszor olvastam, hogy az emberek arra panaszkodnak, hogy azért nem találnak párt, mert nem mérnökök/orvosok, nincs saját lakásuk, nincs autójuk és pénzük.

Én mérnök vagyok, saját lakásom van, új autóval járok. Annyi szar ömlött itt rám, hogy ismerkedéskor komolyan vártam az erre vonatkozó kérdéseket, de egy alkalmon kívül még arra sem jött kérdés, hogy egyedül élek-e. Tudom, most meg fogom kapni, hogy azért, mert nem akartak tőlem semmit. De mások tényleg találkoztak már ilyennel? Vagy csak könnyebb a nőket felszínesnek beállítani, mint elfogadni, hogy más miatt nem kellünk?


2021. máj. 3. 23:14
1 2 3 4 5 6
 1/51 anonim ***** válasza:
82%

Először is leszögezném, hogy szerintem ezek nélkül is lehet barátnőt találni és nekem is többször sikerült olyanokat találnom, akiket ezek a dolgok nem izgattak.


Ettől függetlenül, tényleg rengeteg nő szelektál az anyagiak alapján. Velem is volt már olyan, hogy a csajok első kérdéseinél ott voltak azok a kérdések, hogy mennyit keresek, van e kocsim és lakásom. Természetesen ezekkel a nőkkel nem folytattam tovább az ismerkedést


Itt meg van egy csomó férfi, aki sikertelen a csajozásban és muszáj valamire fogniuk a sikertelenségüket. Egyszerűbb a nők anyagiasságára fogni, mint arra, hogy valamit ők rontanak el. Ez egy szélsőséges gondolkozás. DE, az is pont ugyanennyire szélsőséges, amikor itt nők kijelentik, hogy egy nőt sem érdekel a férfi anyagi helyzete. Sajnos, ez az oldal nagyrészt szélsőséges, frusztrált emberek gyűjtőhelye.

2021. máj. 3. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/51 anonim ***** válasza:
22%

Fordítsd meg az állítást és igaz lesz.