Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Fogyókúrák » 90 napos diéta » Hogy lehet fogyni?

Hogy lehet fogyni?

Figyelt kérdés

2015. jan. 31. 11:17
 1/10 anonim ***** válasza:

Az elso dolog lenne utánanézni picit, es ha valamibe ketelkedsz, vagy konkrét kérdésed van, azt feltenni. Mar millioszor leírtuk ugyan azt.

De kedves leány vagyok ugyhogy mindenre választ adok! :) csak olvass es tartsd be!

[link]

2015. jan. 31. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim válasza:

Szerintem az előző hozzászóló válasza nem a legjobb mód..

Sok víz mozgás,es megfelelő étrend még most is:|

2015. jan. 31. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim válasza:
0%
Igyál sok vizet... Mindennap tornázz vagy fuss 30 percet.. 3-4 almát egyél naponta.. Ne egyél olyan sokat. Reggelire jó egy tojás rántotta.. Ebédre egy vajas kenyér.. Nasira alma.. Vacsorára gyümölcsök/zöldségek.. Részemről ennyi..
2015. febr. 1. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim válasza:

31/F -vagyok, de megsúgom párom hogy csinálja:

Reggeli mehet bármi (kenyér, miegymás), ebédre már kissé odafigyel, lehetőleg ilyenkor a kenyeret már mellőzi!!! Estére vacsinak párolt zöldség, update joghurt, salátatál. Kenyérfélék, sültkrumpli, főtt étel, stb.. vacsira totál felejtős!!! És max este 6-ig ehetsz!!! Ha addig nem ettél, akkor utána már csak 1-1 alma vagy 1 update joghurt. Aznapra buktad a vacsit. :P

Jaah, és a CUKROT !!!! mindennemű formában elfelejteni!!!

Reggelire is, ebédre is! Teljesen cukormenteset enni bármikor! Kávéba is max 1-2 szem édesítő. Sok-sok vizet inni!!! És minden este az Éjjel-Nappal előtt lenyomni egy Tréning eddzést, a norbert fogyós tornájából a 2. vagy 3. részre (közbe meginni fél liter ásványvizet!)!!! (az első rész nagyon gyenge ~ bemelegítés).

Ezzel a módszerrel, komolyabb megerőltetés, mindenféle pénzkicsikaró csodatabletták, fogyóeszközök, diétás tanácsadás, eddzőtermi bérlet, stb felesleges pénzkiadás nélkül leadott ~3 hét alatt!!! 6-7 kg -ot !!!

És nem hagyja abba, mert jól érzi magát, s még le akar adni ~12-14 -et! ÉS MÁR!!! belefér az eddig rá sem jött nadrágjaiba, ruháiba. Örömömre a sok szebbnél-szebb, csinos, nőies, szexi félrerakott ruháiba is egyre jobban kezd "beleférni"

2015. febr. 3. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim válasza:
A lényeg hogy ne koplalj, fogyás közben is érezd jól magad. Ha teheted minden nap járj el futni, vagy legalább hetente 2-3 alkalommal. Nem kell egyből órákat, szépen fokozatosan építsd fel az időt és a távot. Otthon, de akár kondi teremben is tudsz egyszerű gyakorlatokat végezni, amelyek fogyasztó, és alakformáló hatásúak. Az étkezésed pedig legyen változatos, fogyassz sok zöldséget, gyümölcsöt, kisadagokat fogyassz. A hús ételeket se hanyagold, de kerüld a zsíros és szénhidrátban gazdag ételeket.
2015. febr. 3. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim válasza:

Csomagokban:

Bokros csomag

Orbán csomag

Mikulás csomag

2015. febr. 3. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 Krill válasza:

Mozgás+diéta ami nem éhezést jelent, csak azt hogy odafigyelsz rá mit eszel.


célszerű írni részletesen mit eszel, mert pillanatok alatt túl lehet futni ha azt eszel ami eszedbejut.

Pl. már egyetlen pizza is több mint a napi szükségleted.


Célszerű zsír és szénhidrát szegény táplálékokat előnyben részesíteni, mert azok laktatóak és egészségesek, és még csak rossznak sem kell lennie. Pl. hal, csirke, zöldségek saláták, gyümölcsök. Bundázott és olajban sült dolgokat kerülni érdemes, ugyan akkor az édességről nem kell lemondani, sőt ajánlott minden nap valamit enni, csak éppen keveset. Pár kocka csoki, egy süti, fagyi jót tesz az ember hangulatának, és normális mennyiség összességében nem sok kalória.


Ráadásul ha sportolsz (ami csak az első 3 alkalommal tűnik borzasztónak) akkor amit lemozogtál annyival többet lehet enni. Sportolástól amúgy is többet fogsz kívánni, de nem annyival mint amennyit lemozogsz.


Ja és mindehez kitartás kell. Legtöbb ember 1-2 hét után vissza esik, de 1 hónap után már probléma nélkül lehet tartani magad.

Nekem nagy segítség volt a kaloriabazis.hu oldal

2015. febr. 4. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 Kissné Zsigmond Vero válasza:
Szerintem egy nagyon erős elhatározás, akaraterő kell elsősorban! Nálam a "Testkontroll" útmutatásainak megfelelően, főleg az étkezései sorrendek átalakítása hozott áttörő sikert a fogyásban! Kb. három hónap=12 kg, amiből első hónapban(utolsó hetében) csak 2-3 kg ment le, utána hetente 1-1,5 kg, közben sok IVÓVÍZ kortyolgatva és testmozgás! Lényege, reggelire: nyers gyümölcs(ök)elosztva akár egész délelőttre, ebédre: lehetőleg nyers (esetleg párolva) vegyes saláta meglocsolva pici olajjal, vagy citrom levével és natúr sült/párolt húsi (lehetőleg ne marha vagy sertés hús legyen). Vacsorát 18-19 óra közé kell beállítani és ismét vegyes zöldség a javaslat, de én ettem üres főzelékféléket, tojás nélküli tésztákat mákkal, dióval, egyéb őrölt maggal(nádcukorral), gombás rizst. Tehát csak 3 étkezés van egy nap, köztük 4 órának legalább el kell telnie, közben vizet kell kortyolgatni, de étkezések előtt és után, fél óráig Ne! Kerülni kell a sós, zsíros, tejtermékes, ecetes, tartósított(konzerv) élelmek, "mű"vitaminok, ízjavítók, szénsavas italok és sokféle élelmiszert tartalmazó ételeket! Internetes felületen megtalálod az útmutatókat, hidd el (21 éves tapasztalat) az áhított lefogyáson felül, kivételes egészséghez, jó közérzethez jutsz ezzel az étkezési szokással és nem kerül szerintem több pénzben sem! Azt gondolom hallottad már sokszor: bármilyen eredményes fogyókúrát is végeztél, ha nem figyelsz utána az étkezéseid minőségére, mennyiségére, kezdheted elölről és sajnos nem csak a bőröd bánja, hanem közben rengeteg méreganyagot halmozol fel a szervezetedben, mely ideje-korán, különböző betegségek formájában marad neked, lehet végleg! Nagyon-nagy akaratot, sikert és örök kitartást, jó egészséget kívánok!
2015. febr. 7. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim válasza:
Ne zabálj
2015. febr. 18. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim válasza:

Figyelj ra h este 5-6 utan mar ne egyel

Meg probalj meg egeszsegesen enni

2015. febr. 23. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!