Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Fogyókúrák » Egyéb kérdések

A kérdés

Tudnátok tanácsot adni, lent kifejtem?

Az utóbbi időben szépen felszaladtak rám a plussz kilók, amiket most le szeretnék sürgősen passzolni.

Pultos vagyok egy bárban, általában este 5-től hajnali 1-ig dolgozok. Amikor haza érek, mindig hulla vagyok és nagyon éhes, így mindig az az első, hogy eszek. Itt jönne az első kérdésem, mivel ezt az étkezést nem tudom kihagyni, mit lenne ilyenkor “jobb” ennem?

Mivel kajálok viszont energiához jutok, aztánTVzek mindig. Jobb esetben 3-fél4-kor fekszek le, így 10-11nél előbb nem tudok felkeni.

Az utóbbi fél évben(amióta elkezdtem ezt a melót) sokszor megesett, hogy délig, akár egyig is aludtam, felkelltem, főztem, ettem, kicsit összepakoltam itthon, visszafeküdtem alduni, aztán meló. Folyton alszok és mégis, mindig fáradt vagyok.

Tudom, hogy változtatnom kell és akarok is, de nem tudom, hogy kezdjek bele. Azt tervezem, hogy beállok arra, hogy 3kor lefekszek, fél11-11kor felkelek és elmegyek futni, utána megcsinálom a napi teendőimet (főzés, mosás, bevásárlás, stb), aztán ha 3ig végzek, még van egy kis időm pihenni is meló előtt, hogy azért összeszedett legyek.

Tehát a kérdéseim; mit ajánlatosabb hajnalban enni? Kezdő futónak mennyit kell futnia, hogy beinduljon a fogyás? Futás előtt egyek?

Köszönök szépen előre is minden hasznos választ és tanácsot!



  okt. 10. 00:40  Privát üzenet  

A válaszok
B. Jucus nevű felhasználó válasza:

Próbálj meg meló előtt enni egy tartalmasat. Mikor hazaérsz, vakami könnyű és kevés kalóriatartalmú ételt válassz. Ha bekajálsz nehéz ételből, akkor nem csoda, ha nem tudsz elaludni utána.

Kezdő futóként úgysem fogsz tudni lefutni olyan iszonyatosan nagy távot szerintem. Idővel fogsz majd erősödni.

Futás előtt semmiképp se egyél, mert teli gyomorral nem lehet futni. Max, ha éhes vagy, akkor pár szem kekszet, v hasonlót. Korgó gyomorral se indulj neki, mert nem lesz energiád.

Ha odafigyelsz a táplálkozásra és a mozgásra, akkor szép lassan lemegy rólad a súlytöbblet.



A válasz 51%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 76%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/6Időpont okt. 10. 07:53 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Munkában nem tudsz enni valamit?

Ha megoldható, egyél valamit legkésőbb 10-kor, hogy mire hazaérsz, ne legyél éhes. Amikor hazaérsz, egyből menj aludni. Az éjszakai kiadós evés és tévézés alvás helyett nagyon káros, felborul a bioritmusod, hormonháztartásod.

10 körül felkelsz (kb. 8 óra alvás után), ezzel egy csomó időt felszabadítasz a napodból. Elmehetsz futni, edzeni (előtte ne egyél, max. valami nagyon könnyűt, pl. gyümölcs), utána megebédelsz. Elvégzed a teendőidet, meló előtt eszel még egyszer. Főzhetsz is valamit másnapra, hogy délelőtt ne kelljen főznöd. Ha nem eszel nagyon megterhelő ételeket, nem lesz szükséged délutáni alvásra.

Én így csinálnám a helyedben. Az éjszakai alvás nagyon fontos, ha fogyni akarsz, meg az egészséged miatt is.



A válasz 72%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 73%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/6Időpont okt. 10. 09:03 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Az éjszakás munkát kerülni kell:) Azért mert nem tudod magad normálisan kipihenni.


Figyelj oda, hogy finomakat egyél és lassan. Vitaminokat és plusz tápanyagokat kell bevinni. Lehet az a probléma. Alapvetően szabadulj az éjszakai munkától.



A válasz 37%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 57%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/6Időpont okt. 10. 18:21 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Rendes reggeli (zabkása gyümölcsökkel ÉS magvakkal vagy egy teljes értékű szendvics vagy rántotta), rendes ebéd (hús, hal, zöldségek, kevés egyéb szénhidrát), majd munka végeztével egy könnyű (!!!) leves.

Kezdő futónak először is meg kell tanulnia futni.Futanet: 5 km-es edzésterv. Mire végigcsinálod, megtanulsz mindent.


Inni pedig csak vizet, nasi nincs.



A válaszíró 75%-ban hasznos válaszokat ad.
# 4/6Időpont okt. 11. 17:25 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
4-es vagyok: természetesen nem követünk el olyan ostoba hülyeséget, hogy kis gyümölcsöt eszünk majd futunk, hogy jól fellökje a vércukrunkat az égbe, és jó éhesek legyünk. Rendes reggeli, pl egy tenyérnyi teljes kiőrlésű pirítós avokádóval és lágy tojással. Egy óra múlva mehet a futás.

A válaszíró 75%-ban hasznos válaszokat ad.
# 5/6Időpont okt. 11. 17:27 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
És munka közben kapj be valami ételt: csak 5 falatot, több nem kell! Egy fél kifli zöldségekkel, benne tonhallal, elég is. 3 perc alatt meg lehet enni, és így nem éhezel ki.

A válaszíró 75%-ban hasznos válaszokat ad.
# 6/6Időpont okt. 11. 17:30 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Van Facebookon ilyen fogyókúrás/életmódváltásos csoport amiben egymást segítik, tanácsot adnak?
Kitol lehet tanácsot kérni?
Nem tudom hol rontottam el. Tudnátok tanácsot adni? Nincsenek barátaim. (Lennt kifejtem egy kicsit↓)
Nem kezdő számítógép használó, de a számítástechnikában nagyon járatlan vagyok. Szeretnék tanácsot kérni, hogy lenne-e olyan magyar (esetleg angol) weboldalt, és könyvet...
Letettem a cigit és 2 hónap alatt 8 kg-ot híztam. Meg akarom változtatni a korábbi szokásaimat, hogy ledolgozzam magamról, adnátok tanácsot/véleményt? (lent kicsit hosszabban kifejtem)
Kérhetek tanácsot? Bővebben lent kifejtem.22 hetes km

Kérdések a Fogyókúrák rovatbólKérdések az Egyéb kérdések rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!