Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Fogyókúrák » Egyéb kérdések » Mi a legjobb módszer formásodn...

Mi a legjobb módszer formásodni, erőnlétet javítani?

Figyelt kérdés
Mióta egyetemre járok, eléggé elhanyagoltam magam. Már ott tartok, hogy lihegek mire felérek a harmadikra. Fogyni nem szeretnék, sőt, ha egy kis izmot magamra tudnék szedni, akkor lennék a legboldogabb. Milyen mozgásformát érdemes ehhez végezni? Mennyire kell odafigyelni az étkezésre, kell pl. a kalóriákat számolni? (156 cm vagyok, 42 kg.)

jún. 29. 19:53
 1/4 EnderWiggin ***** válasza:

Súlyzós edzés + normális étrend.

Az edzésen múlik a siker 30 %-a. A kaján a 70%.

Fehérjedús étrend, kevés zsírral, és megfelelő szénhidrát aránnyal.

Napi több étkezés (5-6), egyenletesen elosztva, lehetőleg rendszeresen kisebb adagokban.

Keress rá arra, hogy tömegnövelő étrend - kidob majd sok találatot.

Egy jó példa: [link]

jún. 29. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%

Annyival kiegészíteném az előző válaszolót, hogy szerintem nyugodtan mehet több zsír, vagy több szénhidrát is, csak jó forrásból származzon. Zsír pl:olíva/tökmagolaj, szénhidrát:fehér rizs(könnyen emészted, sporthoz ideális)

Nem kell fogynod, így nyugodtan vihetsz be szénhidrátból többet is, a fehérje viszont tényleg fontos,és figyelj arra, hogy jól időzítsd a fehérje beviteled, így gyorsabban fejlődhetsz.

Hajrá!

jún. 29. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%

"lihegek mire felérek a harmadikra"

Ez valójában nem az edzetlenség jele, leginkább attól van, hogy sietsz, így nő az oxigénigényed; ill. van egy régi "kapcsoló" az élőlényekben, hogy amikor összpontosítasz valamire, akkor visszatartod a lélegzeted, hogy ne zavarjon be (céllövésnél hasznos, lépcsőzésnél nem).

jún. 30. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Vagy az is lehet, hogy állóképességeddet kellene edzeni, amire a legjobb módszer a futás. Először rövid távokat, aztán ezek mindig könnyebbek lesznek, ekkor lehet növelni a távot. Egy idő után a 5-10 km is menni fog.
jún. 30. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!