Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Fogyókúrák » Egyéb kérdések » Annyira utálom magam. Hogyan...

Annyira utálom magam. Hogyan fogyjak le ilyen helyzetben?

Figyelt kérdés

Pár éve több voltam kb 15 kilóval. Antidepresszánst szedtem és nagy valószínűséggel közre játszott a felszedett kiloknal ugyanis amikor abbahagytam magától lement 10 kiló vagy a stressztől mindegy is. Aztán fogyokoruztam kalória szamolassal és lement meg 10 kiló de sajnos abból 5 visszajött. Nagyon nehéz ez nekem mert idén tavasszal volt megint egy lelki mely pontom és mindenre rosszul reagál a szervezetem amint picit lecsokkentem az ételt előjön ez a szorongos depressszios állapot és az eletvitelem elég súlyosan befolyásolja . De az is lehet nincs semmi összefüggés a két dolog között csak pont amikor ezt a visszajött 5 kilót próbáltam leadni meg tavasszal véletlen egybe esett a kettő így sajnos abba kellett hagynom.

Pont ez a kva 5 kiló számít hogy jól nézzek ki de komolyan. Sokkal jobban érzem magam úgy.


A kérdés hogyan adhatnam le végre úgy hogy ne jöjjön vissza és ne legyenek lelki bajaim sem a csökkent etkezestol ? Télen nem zavar ez a plusz kiló de ilyenkor nagyon sokkal szebben mutat egy rövid nadrág pl.


jún. 30. 15:52
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:
58%
Szerintem kezdésnek tölts le egy trackert a telefonodra, és próbálj meg 16 óránként étkezni, egy 8 órás étkezési ablakot hagyva. Ez sok embernek működik, és segìt rendszeressé tenni az étkezésed, csökkenti a snackek számát az étrendben.
jún. 30. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
100%

"próbálj meg 16 óránként étkezni" = próbálj meg 16 órán át nem étkezni

Nem?

jún. 30. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:

Szerintem meg ne a kaján variálj, hanem kezdj el sportolni.

Tökmindegy. Kirándulás a szabadban, biciklizés, terembe járni (spinning, yoga stb) vagy tennisz, akármi.

A lelki egyensúlyra és az alakodra is jó hatással van a rendszeres testmozgás.

jún. 30. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:
75%

Reggeli:

Zabkása vagy tojás zöldségekkel, zöld tea/fekete tea/kv


Tízórai: gyümölcs


Ebéd: finomított cucc, cukor és tejmentes valami pl zöldségleves, teljes kiőrlésű tészta pariszósszal, currys csirke kevés barnarizzsel

Uzsi: pár szem olivabogyó vagy valamilyen mag

Vacsi: lehet hasonló mint az ebéd csak itt már ne nagyon legyen ch


A futás mellé a yogat ajánlom, az segít a testi lelki harmónia megteremtésében.


Ha iszol alkoholt akkor inkább vörösbor legyen, de persze fogadd el a pálinkát ha megkínálnak. :D


Kedvenc egészseges édességem:

Kókusztej banán kakaópor összeturmixolva.

Próbalj egészséges nasikat készíteni házilag. Ha nagyon megkívánod a bolti nasikat akkor csak akkor egyél olyat, ha tényleg nagyon kívánod.

jún. 30. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:

"Ha nagyon megkívánod a bolti nasikat akkor csak akkor egyél olyat, ha tényleg nagyon kívánod."

Szerintem meg inkább eleve meg se vedd, és csak akkor egyél olyat mégis, ha annyira kívánod, hogy hajlandó vagy előbb elmenni a boltba egy azaz egy darabért, hogy megehesd.

jún. 30. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim válasza:
51%

Az, hogy a kevesebb étel nálad szorongást vált ki, gyanús, hogy nem fiziológiás, hanem pszichés hatás. Amúgy az 5 kilót nem érzem kóros helyzetnek :), amiért mindenáron küzdeni kéne, de az igényt értem.


Ha még nem próbáltad az időszakos böjtöt, tehetsz vele próbát, van, akinek bejön, van, akinek nem, kissé fegyelem játék is egyben, csak nem olyan monotonul, mint a sima napi kalóriakeret. A két legnépszerűbb, hardcore művelők akár kombinálják:

- 5:2 (egy héten két, !nem! egymást követő napon böjt = kb 400 kcal, a többi napon normálisan eszel), de van 6:1-re is példa

- napi adott időablakban eszel csak, mondjuk 8-16h között, azon kívül semmit, amiben kalória van (pl tejeskávét sem)

Hozzá kell tenni, ezek szerintem azért hatnak, akinek hatnak, mert összességében csökkentik a kalóriabevitelt.


A kiegyensúlyozatlan diétán alapuló módszereket én kizárnám, nem bízom benne, hogy nem okoznak betegséget, de hit dolga, mellette és ellene is vannak tanulmányok. Én mondjuk a monotonitását se bírnám pl. egy fehérje alapú diétának.

jún. 30. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat :) idő ablakba nem tudok enni mert sajnos nem egyformán dolgozok hanem egyik nap így másik nap úgy de ez hogy heti két nap 400 kalória a többi rendesen jól hangzik. Utána olvasok ez meg menne is jobban bírom ha egy nap nehezebb és utána meg ehetek rendesen. Azt nem tudtam hogy ilyen is létezik .
júl. 1. 22:28
 18/18 anonim ***** válasza:
Minden letezik, de attol meg nem kell, nem is szabad mindent kiprobalni.
júl. 2. 07:12
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!