Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Fogyókúrák » Egyéb kérdések » 22éves vagyok 172cm és 92kg,...

Bence1256 kérdése:

22éves vagyok 172cm és 92kg, a melleimen eléggé sok a zsír felesleg na meg a hasamon és a combjaimon is,milyen edzési tippekket tudnátok mondani ami segít a felesleg leadásába?

Figyelt kérdés
Nincs nagy igényem egy 10kg-tól ha megtudok szabadulni máris pasinak érezném magam nem pedig egy nőnek.

jún. 9. 21:43
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
65%
hát ezt így nehéz megmondani, hogy mi lenne a legjobb, személyi edző kell ide mindenképp, de ha nincs rá keret akkor azt mondanám hogy először inkább aktívan mozgasd meg a tested, tehát Box, gumigörgetés stb, aztán mellete mehet a kardio/aerob, a kajánál meg arra figyelj hogy deficitbe legyél
jún. 9. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Köszönöm. Ha van még más ötlet tipp ne tartsátok magatokban, miden apróságért hálás vagyok!
jún. 9. 21:58
 3/12 anonim válasza:
100%
10 kilót ledobni nem lehetetlen aktív testmozgással (bármi ami sport) és minimális odafigyeléssel a karjára. Értsd: cukros, szénhidrátdús ételeket, italokat eldobni. De hozzátenném: mindig fogadd el magad olyannak amilyen vagy! Én 203cm vagyok és 140 kg, de jól érzem magam:D
jún. 9. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
60%
Igazából bármilyen mozgás segít a fogyásban, ha rendszeresen csinálod. Hetenként túrázás (mindig amennyit bírsz, egyre hosszabb lesz), biciklizés, úszás, görkorizás... Persze nem árt, ha tényleg sport jellege van, tehát minimum lihegsz, elfáradsz a végére (az izzadás nyáron önmagában nem biztonyítja, hogy intenzíven sportoltál, mert ha kiállsz a napra, már attól izzadni kezdesz, bár a fáradtság is lehet megtévesztő, mert kiszáradás is okozhatja). Bármi jó, és rendszeres attól lesz, ha élvezed. Szóval csináld azt, ami a legjobban tetszik! Többet is kipróbálhatsz.
jún. 9. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
100%
Ja, és a rendszeres mozgás akkor is jó az egészségednek, ha nem sikerül lefogyni. Inkább legyél kövér és egészséges, mint kövér és beteg :-) Az inzulinrezisztencia kialakulását is csökkenti, ez is belepasszol a fogyási tervedbe.
jún. 9. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:
Köszönöm mindenkinek.
jún. 9. 22:08
 7/12 anonim válasza:
Esetleg, vannak fent youtube-n olyan vidik, amikre lehet edzeni. Én arra szoktam edzeni, plusz futni járok. De kezd szép fokozatosan, bármilyen sport megteszi, ami intenzív mozgás. Hajrá! :)
jún. 9. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?
Online játszótér
 8/12 anonim válasza:
Èn is most próbálkozok fogyni kb 10 kg-ot. Általában rendes evès előtt megiszok egy nagy pohár vizet, ès zöldsèget/gyümölcsöt eszek, azzal egèszen jóllakok, ès a rendes kajából így kevesebbet eszek, mint amúgy ennèk. Van alkalmazás a telefonomon, 2 is, ami 30 napos edzèstervet csinál, azt csinálom minden nap, közben meg valami videót nèzek, mèg èlvezhető is. Emellett nèha táncolok(just dance játèkkal), biciklizés, ha van időm, illetve sètáltatom a kutyát/cicát. Meg persze próbálok nem èdessèget ès zsíros dolgokat enni.
jún. 9. 23:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim válasza:

Leginkább az étkezésre kell odafigyelni, tulajdonképpen egy normális étrend alkalmazásával már meg lehet szabadulni nem kevés feleslegtől, de persze ezt érdemes testmozgással is megspékelni a tuti eredményért.

Tiszta étkezésről rengeteg cikket lehet találni a neten, szóval ezt felesleges lenne itt részletezni, a lényeg, hogy az étrend egy tartósan kialakított dolog legyen, ne csak időleges. Tulajdonképpen életmódváltás.

Edzésből pedig nyilván leginkább a kardió, ami ideális ilyen célnál, pörögjön a szív. Éhgyomorra még jobb. De mellete némi súlyzós edzés is mehet.

A kitartás a lényeg, ha az megvan, az eredmény is jönni fog, idővel.

jún. 10. 01:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim válasza:

Kettlebellezni jó. Magadtól nem érdemes nekiállni, de ha van a közeledben képesített edző, aki tart edzéseket, oda megéri eljárni.


Nagyon hatékony edzés, nem csak a zsírt viszi le, hanem nagyon jó formába is hoz. Ha okosan táplálkozol mellé, akkor biztos a siker, de tényleg jó edző kell.


Ha erre nincs módod, akkor a youtube tele van saját erős, 20-30 perces edzésprogramokkal, amiket akár naponta megcsinálhatsz. Ha jól kajálsz, és rendszeresen edzel, fél év múlva magadra sem ismersz :)

jún. 10. 08:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2
Unatkozol? Gyere játszani!

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!