Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Fogyókúrák » Egyéb kérdések » Milyen diétát, praktikát...

Milyen diétát, praktikát ismertek, amivel hatékonyan, gyorsan lehet fogyni? (Leírásban bővebben)

Figyelt kérdés

Tinédzser lány vagyok, a karantén ideje alatt sikerült bőven súlyfelesleget felszednem, azóta meg csak elvagyok...de nem fogyok...nincs rá akaraterőm, még az is könnyebbnek tűnik, ha nem ennék.


Megjelentek a striák is, holott előtte nem is tudtam a létezéséről.

Igyekszem erős lenni, de nem megy.


Valamilyen bevált módszer, segítség?



júl. 22. 13:43
 1/4 anonim válasza:
100%
Ne akarj drasztikus változást 1-2 hónap alatt. Kezdj kis változtatásokkal, pl nem használsz telefont evés közben vagy valami hasonló. Ha ez megvan esetleg arra is figyelhetsz, hogy vacsoránál ne legyél tele, csak ne legyél éhes. Nekem az is bevált, hogy minél több időt kint töltök és nem viszek pénzt. 1 ha nagyon enni akarsz, a hazaúton lesz időd lebeszélni magad róla 2 séta, bicikli, gördeszka jó mozgás is.
júl. 22. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%

Én nem vagyok a gyors fogyás híve, arról nem tudok nyilatkozni.

Nekem az a tapasztalatom, hogy a tartós fogyás kulcsa az, hogy mindenki megtalálja a saját útját. Mert ez sok tekintetben egyénfüggő.

Olyan étrendet kövess amit hosszútávon fent tudsz tartani, maradj tudatos az étkezésben, mozogj rendszeresen heti 5x1 órát legalább.

Általánosan az ajánlott, hogy csak akkor egyél, ha a szervezetednek energiára van szüksége ( vagyis akkor amikor éhes vagy). Lehetőleg kerüld a fehérlisztet, cukrot és mindent ami ezekből van, igyekezz kevesebb adalékanyaggal dúsított, agyonfeldolgozott, finomított terméket fogyasztani.

Az étrend alapját ( nagyobb részét) teljes értékű élelmiszerek tegyék ki, ide tartoznak a zöldségek, húsfélék, tojás, olajos magvak, gyümölcsök, tejtermékek- (sajtok, yoghurt, túró, tejföl) , gabonafélék( pl barna rizs, bulgur, köles, stb) is.

Ezen belül egyéni dolog, mit szeretsz, mit nem, mit hogyan csinálsz, milyen tápanyag arányokkal étkezel, van e ételallergiád, intoleranciád, ezeket neked kell tudni/érezni, úgy egyél, ahogy neked a legjobb.

júl. 22. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
78%

Az előttem szólók jókat írtak én sajtot tejfölt nem ajánlanám gyümölcsöt olajos magvakat óvatosan.

Ami sztem jó: zabpehely tojás csirke/pulykA mell hal zöldség(párolt v friss) barna rízs. Ennyi. Az összes többi gátolni fogja a fogyást. Lehet cifrázni de az már nem fog segíteni a fogyásban

júl. 25. 03:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
100%
És nem kell túl sokat mozogni órákon át kardiózni inkább magas intenzitással rōvidebb ideig.hasazás guggolás 4 ütemû fekvőtámasz rugalmas gumiszalaggal láb fenék edzés plusz fenti diéta
júl. 25. 03:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!