Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Fogyókúrák » Egyéb kérdések » Ez az étrend jó afogyáshoz?...

Ez az étrend jó afogyáshoz? Vagy inkább a súlytartáshoz? 14/L

Figyelt kérdés

reggeli(9 kor): egy vékony pirított teljeskiörlésü barnakenyér + padlizsánkrém

ebéd (12:45) : egy szelet torta( tudom h nem vm jó de szülinap volt ) a torta piskóta alapú volt puding volt benne

vacsora : mini adag lecsó + 2 abonet vagy barnakenyér

ha éhes lennék egy narancs vagy zöldalma


2011. nov. 1. 13:37
 1/7 A kérdező kommentje:

amúgy én kb így számoltam : reggeli 100

ebéd 300

vacsora 200

+ alma 40

+1 cukor mentes rágót kaptam be meg 2 pici almaszirmot és ittam fehérteát 1 kk édesítővel

2011. nov. 1. 13:45
 2/7 anonim ***** válasza:

Ez a lassú halálhoz jó kb. Tönkre teszed magad 14 évesen, meddő leszel, aztán kórház pszichiátria, és ott etetnek.


1200 alá soha nem megyünk.

2011. nov. 1. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
dehát mgiscsak ettem tortát
2011. nov. 1. 13:58
 4/7 anonim ***** válasza:

Atyaég, remélem nem gondoltad komolyan a kérdést.

14 (!) évesen egy szülinapon (pláne, ha a tiéd) azon parázol, hogy a 640 kcal, amit megettél, fogyókúrás vagy súlytartó szint-e.

Nézd meg, mennyi az alapanyagcseréd.

[link]

Annyi kell a szervezetednek naponta a működéshez. Az életben maradáshoz.Szívverés, légzés, agyműködés. És ha nem vegetatív kómában heversz, még több kell, mert jársz, beszélsz, mozogsz is... és ez a még több még mindig kell a fogyókúrához IS. Például hogy ne a szívizmaidat fogyd le, meg ilyenek.


Még néhány apróság:


1 - Tini vagy, fejlődő szervezet. Nőni fogsz, változni. Amihez PLUSZ energia kell. Még egy normálisabb fogyókúra is okozhat problémákat, egy ilyen szintű koplalás maradandó egészségügyi károkat okoz.

2 - Ha valóban KÖVÉR vagy (nem a "van egy kis pocakom és vastagnak látom a combom" kövér, hanem a "könnyebb átugorni, mint megkerülni" bálnakövér), akkor orvoshoz kell menni, szülőkkel együtt, és a doktorbácsi/néni utasításait követni, főleg a szüleidnek, mert ők etetnek.

3 - Ha nem vagy ilyen szinten kövér, akkor NE fogyókúrázz, semmi ilyen hülyeséget ne csinálj, kajálj rendesen. Ha a ragyák, a narancsbőr, kisebb csúnya zsírpárnák aggasztanak, akkor sok folyadék, sport, és a cukros nasikat és üdítőket, sütiket, chipseket mellőzd, de ha mégis eszel néha, akkor se egyél rendes kajából kevesebbet (rendes kaja pl: nem zsírban tocsogó husik és halak, zöldségek, gyümölcsök, rizs, zab, köles, főtt krumpli, sovány tejtermékek).

4 - Nem csak keveset ettél, de csupa ócska dolgokat, olyasmiket, amikben nincs szinte semmi hasznos tápanyag. Valami értelmeset egyél még, húst, főtt tojást, túrót, zöldséget. Vagy ha nem értelmeset, mert nincs itthon semmi ilyen, akkor is egyél valamit, mert ez nagyon kevés.

5 - 14 éves vagy, komolyan görcsös számolgatással és kajaparákkal akarod elcseszni az életed, ennyi idősen?

2011. nov. 1. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
a teljeskiörlésű barna kenyér nem egészséges ? a padlizsánkrémben meg padlizsán , fokhagyma, zsírszegény tejföl és egy kis bors volt , a féladag lecsóban is csak paprika meg paradisom egy kis só van az sem jó ? az alma meg gyümölcs.. bár a torta tél elég gáz de ha nem eszem a kukában végzte volna -_-""
2011. nov. 1. 14:24
 6/7 anonim ***** válasza:

Jó a tk. kenyér (ha tényleg tk. és nem csak fele-fele lisztes kutyulék), és a padlizsánkrém meg a lecsó sem gáz (bár a feldolgozás/főzés miatt a zöldségek vitamintartalma igencsak csökken) a fő baj hogy önmagukban édeskevesek, hiányzik a megfelelő mennyiségű fehérje. Ha NORMÁLIS menyiséget ennél belőlük (nem mini adag lecsó meg napi egy-két vézna szelet kenyér), akkor szénhidrátnak oké, és még némi vitamin és ásványi anyag (amit nem nyírt ki a főzés) is kerül a szervezetedbe, de nem teljes értékű, tehát nem egészséges táplálkozás az ilyen.

A gyümik tényleg jók, nem csak "ha éhes lennél" hanem egyed őket, rost, vitamin.

Az abonett pl. semmi hasznosat nem tartalmaz.


Hús, hal, tojás, túró, sovány sajt, mindenféle nem túl zsíros tejtermék (a tej és a cukrozott termékek kivételével) kellene még, nem mini adagban. Ezekben van sok fehérje.

Zöldségek közül főleg a hüvelyesekben (bab, lencse, borsó), gabonafélék közül a zabban, de önmagukban ezekben sem elég.


És hangsúlyozom, nem 1200 kalóriák alatt kell enned, ha egy kamasz vagy, súlytól függően sokkal többet. Szénhidrátból is, fehérjéből pláne, és még hasznos zsírokból is.

2011. nov. 1. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
rendben köszi
2011. nov. 1. 15:05

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!