Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Fogyókúrák » Egyéb kérdések » Szobabiciklizésnél (vagy úgy...

Szobabiciklizésnél (vagy úgy általában) jó a 130-140-es pulzus?

Figyelt kérdés
2016. ápr. 29. 20:55
 1/5 anonim ***** válasza:
Az azért sok.
2016. ápr. 29. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Nem jó. Nagyon sok.
2016. ápr. 29. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

"Kifejezetten zsírégetés céljából olyan 120-130-a pulzusszámig kell és érdemes felmenni. Természetesen egyéni tényezők ezt módosíthatják, a nagy átlag számára azonban ez az irányadó érték. Aki edzettebb, különösen aerob sportok tekintetében, annak lehet, hogy a zsírégető pulzus tartomány picit magasabb lesz, hiszen számára a magas pulzus már egy, a szervezete által megszokott dolog amihez alkalmazkodott. Külön érdekesség, hogy az ilyen sportolók nyugalmi pulzusa is alacsonyabb szokott lenni az átlagnál, azért, hogy amikor felpörögnek, ne legyen túlontúl szapora a pulzusuk. Ez a szervezet afféle saját kis védekező mechanizmusa „túlpörgés” ellen."


Akkor próbáljak megállni 120-130-on?

2016. ápr. 29. 22:48
 4/5 anonim ***** válasza:

Ha tudsz angolul, akkor ezt olvasd el: [link]


TL;DR: bár a zsírégető zónában több energiát nyer a test a zsírtartalékból a gyakorlat alatt, mint a kardió zónában, az edzés után az elhasznált glikogént a zsír raktárakból tölti vissza a szervezet. A kardió zónában több kalóriát éget a szervezet, ergó többet is fogsz fogyni zsírból, csak nem azonnal, hanem másnapra.


Sok mítosz van, aminek sokan nem ismerik az eredetét. Szóval nem sok a 130-140, ha neked nem megterhelő.

2016. ápr. 30. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 Timi33 válasza:
Nekem 180 fölé megy, bringa közben. Azt azért megérzem, voltam is kardiológián, ahol a doki azt mondta, hogy semmi gond, mert jó a ritmus, és nem okoz különösebb panaszt. Nem gondolnám hogy terhelés esetén a 130-140 kóros lenne, ha a közérzeteddel nincs probléma.
2016. máj. 5. 05:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!