Kezdőoldal » Fogyókúrák » Egyéb kérdések » Ti hogy kedtétek el a fogyókúrát?

Ti hogy kedtétek el a fogyókúrát?

Figyelt kérdés

Az érdekelne, hogy ti milyen módszerrel fogytok/fogytatok le?

Hogy csökkentettétek az étvágyatokat?

Estére mit esztek?

Mit gondoltok arról hogy este 6után nem lehet enni?



2018. dec. 6. 19:36
 1/7 anonim ***** válasza:
100%

Egy hónapja kezdtem, totál laikus vagyok hozzá, szóval valószínűleg nem én fogom megmondani a tutit, de egyelőre működik, ahogy csinálom. Ami nekem fontos: lassú fogyás (pár kilót szeretnék csak leadni), ne kúra legyen, hanem kicsit egèszsègesebb életmódra váltás. Éhezni nem akarok. Kalóriabàzisban kezdtem vezetni, mit eszem. Nekem kb 1500 kalória kell a súlytartàshoz, most 1300at eszem, ha meglesz a cél, akkor 1500 körül fogok. Napi fél óra mozgás( van, hogy több). Igyekszem egészségesebben enni (kevés cukor, sok zöldség, ilyen általános dolgok), de ha éppen megkívánok egy kis édességet, akkor eszek. Nekem ez eddig bejött, tarthatónak érzem.

Nem igazán szoktam éhes lenni, ha igen, és a kereten túl vagyok, akkor valami zöldséget eszem.

2018. dec. 6. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Többféle módszerrel, de a szénhidrátcsökkentés, majd a zsír- és étkezésszám-csökkentés vastagon benne volt.


Az étvágyamnak viszonylag kevés köze van ahhoz, hogy mennyit eszem, legalábbis könnyebben kezelhető. Az éhség fontosabb. A jóllakott fogyáshoz nekem jó étrend, megfelelő étkezésszám és jó időzítés kell, kellő mozgással. Sosem fogytam gyorsan.


Este nem szopktam enni, de ma kivételesen az előbb fejeztem ebbe az evést. Mivel fél 7-ig semmit nem ettem, de nem éheztem ki (sőt, meg sem éheztem), ez így OK. Nekem a kis evési ablak a fogyás kulcsa, de sokaknak a nagy evési ablak is OK...