Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Fogyókúrák » Egyéb kérdések » Holnap megyek bevásárolni....

Holnap megyek bevásárolni. Szeretnék elkezdeni egészségesen táplálkozni, illetve diétázni! Tudnátok adni tippeket, hogy miket vegyek, illetve egyek?

Figyelt kérdés
Augusztusig szeretnék egy jelentősebb súlyfeleslegtől megszabadulni. Olyan 10 kgtól kb.
2019. ápr. 19. 18:55
 1/4 Flagstaff ***** válasza:
83%

Szia! Állíts össze magadnak egy tervet, hogy mit szeretnél enni a jövő héten, reggeli, tízórai, ebéd, uzsi, vacsi. Ehhez segítség lehet akármelyik főzős oldal, keress rá a diétás ételekre, és válogasd össze, mi lesz az, amit megfőzöl magadnak jövő héten. Természetesen olyanokat válassz, amiket szeretsz, és a főzési időt is nézd, nehogy azon bukjon meg a dolog, hogy nincs időd megfőzni az egészséges ételt. (Több napra előre is lehet ám főzni is, tervezni is! 9 Nos, és most azokat vedd meg, amik kellenek a jövő heti menüdhöz.

Pl: 1 csomag cukormentes müzli, 2 liter tej, 2 csomag túró, 1 kiló mirelit zöldség, 1/2 kiló bulgur, egy csirkemell, 1/2 kiló darált pulyka, 1/2 kiló bulgur, 7 natúr joghurt, 1 kiló répa, 1/2 kiló zabkorpa, 7 db narancs, 7 alma, 15 dkg diákcsemege.

2019. ápr. 19. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%

Amik mindig legyenek otthon:


Szénhidrát: teljes kiörlésű kenyér, bulgur, barna rizs, zabpehely


Fehérje: tojás, csirkehús, pulykahús, halak


Tejtermékek: natúr joghurt, light sajtok, túró, cottage cheese


Zöldségek, fűszerek minden mennyiségben.


Zsír: kókuszolaj, extra szűz olivaolaj.


Gyümölcsökkel óvatosan, és inkább az alacsony cukortartalmú gyümölcsöket válaszd.


Ezekből már bőven tudsz főzni kb bármit.

2019. ápr. 19. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 kituggya ***** válasza:

Gondolkozz hosszú távon. Augusztus utánra mik a terveid?

Olyan "diétát" és táplálékokat válassz, amit akár 40 évig tudsz tartani egyfolytában.

Keress olyan embereket, akik tényleg egészségesen élnek, nem betegeskednek folyton, és a gyerekeik sem hiányoznak a közösségből. Nézd meg, hogy ők hogyan csinálják és ha úgy érzed, hogy hosszú távon tudnád / szeretnéd tartani, akkor kövesd a példájukat, bármilyen furcsának is tűnik első hallásra, vagy bármit is olvasol róla a neten. Ha nekik bevált, akkor neked is menni fog.

Mi is így tettünk, kb 4 éve váltottunk életmódot mások példájára. Eleinte furcsa volt, hogy ne fogyasszunk egyáltalán tejet/tejterméket, olajat (se kókusz, se oliva se semmilyen fajta, csak zsírt), cukrot, de meglett az eredménye, a 3 kisgyerekünk soha nem hiányzik az oviból, iskolából.

Van sok másfajta életmód is, keresd meg a számodra megfelelőt.


Persze, ha csak augusztusig szólnak a terveid, akkor felejtsd el, amit írtam :)

2019. ápr. 20. 08:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Olyan étrendet, életmódot kell kialakítanod, amit egész életedben tartani fogsz . Ha csak addig szól amíg le nem fogyod a 10 kilót, és csak fogyókúraként tekintesz rà, minden kilót vissza fogsz szedni. Alapjaiban kell megvàltoztatni az étkezési szokàsokat és a tàpanyagok minőségét.

Egyéni ízlés dolga, hogy mit egyél, mit vegyél.

Àltalános irànyelv a finomított szénhidràtok, fehér liszt( és minden ami abból van), cukor- és minden cukros édesség, süti, csoki, gyümölcslevek, cukros löttyök- kóla stb elkerülése.

Tésztàt le lehet cserélni durum tésztàra, vagy egyéb szénhidràtcsökkentett tésztàra, az étolajat érdemes kókuszzsírra vagy valamilyen àllati zsírra cserélni és azzal sütni, illetve a krumpli és tésztafogyasztàst visszaszorítani, előtérbe helyezni zöldségekből szàrmazó szénhidràtfogyasztàst. Mehet fehér kenyér helyett teljes kiőrlésű, de nem érdemes mértéktelen mennyiségeket fogyasztani.

Rengeteg embernek( ha fogyàs a cél) segít a szénhidràtszegény- zsírban és fehérjében gazdag életmód. ( Èn is ezzel fogyok amúgy szenvedés és éhezés nélkül)

2019. ápr. 20. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!