Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Fogyókúrák » Egyéb kérdések

A kérdés

Így sikerülhet?

Eléggé nagy súlyfeleslegem van és lekéne adnom minimum 10-20kg-ot.

Így arra gondoltam, hogy mostantól csak kókuszzsírral főzök, mindenféle pékterméket kitaszítok az életemből(kenyér, zsömle, kifli, stb.).


Reggeli gyanánt zabpehelyre gondoltam.

Ebéd: fehér rizs és csirkemell(mindig máshogy készítve, fokhagymásan, tejszínesen, stb.) Itt kókuszzsírra gondolok.

Vacsora: Zöldségek, kevesebb fehér rizs és szintén csirkemell.


Durván 2.000 kcal-re gondoltam naponta, ami most inkább a 3.000 közelében van.


A halakat nem szeretem, próbáltam már a barnarizst is, de az sem jött be. Évek óta már csak ásványvizet iszom, így azzal nem lesz probléma.

Illetve teljes mértékben kitiltom az édességeket és a nasikat az életemből.


Sportot illetően sajnos nincs ötletem. Sokat dolgozom és nagy súlyfelesleggel eléggé nehéz minden és hamarabb kezd el mindenem fájni. S nem akarok napokig sántikálni, mert valamim meghúzódik vagy hasonló.



Keress kérdéseket hasonló témában: fogyás

  máj. 15. 15:26  Privát üzenet  

A válaszok

Sok függ attól, hogy férfi vagy e vagy nő, ami a kalóriát illeti.

Ajánlom a KalóriaBázis applikációt. (Kcal, makrók: zsír,szénhidrát, fehérje mennyiség/nap)

Szénhidrátot este már keveset fogyassz, inkább zöldség, hús.

Kókuszzsir jó.

Mozogj legalább 20-30percet heti 3x.

[link]

[link]



A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 80%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/7Időpont máj. 15. 15:38 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Soknak tűnik a szénhidràt, de ez nem mindenkinek okoz problémàt. Nekem pl igen így 95 grammnàl nem eszem többet, inkàbb többnyire 80gramm körül. De ha neked belefér akkor oké. Tapasztald ki:) Ha fogysz vele akkor no problem.

Èn betegség miatt nem ehetek sok szénhidràtot. Amit igen az 95%ban zöldségekből van. Így àttértem a zsír alapú étrendre. Sokkal jobban érzem magam és végre sikerül fogyni is. 2,5 hónapnàl és 10 kg mínusznàl jàrok.



A válaszíró 74%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/7Időpont máj. 15. 17:09 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

S a szénhidrátot, hogyan lehetne lecsökkenteni?

# 3/7Időpont máj. 15. 17:15 Privát üzenet
Megnézed miben van kevés szénhidràt és miben sok. Neten vannak szénhidràttàblàzatok.

A válaszíró 74%-ban hasznos válaszokat ad.
# 4/7Időpont máj. 15. 18:22 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Ez utàn pl kalóriabàzisba be lehet írni mit ettél és szàmolja a tàpanyagokat is. Èn kalóriàt nem veszem vigyelembe. Szénhidraàt zsír fehérje alapjàn eszem

A válaszíró 74%-ban hasznos válaszokat ad.
# 5/7Időpont máj. 15. 18:25 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Ha tudsz úszni és át tudsz lépni a hülye sztereotípiákon, hogy nem mutathatod meg a tested fürdőruhában/fürdőgatyában, akkor kezdhetnéd azzal. Itt a nyár, nézz utána, egy csomó helyen adnak úszójegyet viszonylag olcsón. Biciklizhetsz is, ha szeretsz. Ha van párod, sétáljatok sokat, nagyon jót tesz a kapcsolatnak is, meg a súlyodnak is :-) Nagyon ajánlom a tartásjavító saját testsúlyos otthoni gyakorlatokat, ha van benned elég önfegyelem a folyamatos végzésükhöz, mivel a túlsúly a gerincet nagyon terheli, és az is fontos, hogy ne a jó testtartáshoz szükséges izmaidat veszítsd el, mikor fogysz.


Ha már kicsit megedződtél és fogytál is, az duplán segíteni fog az ízületeket jobban terhelő sportoknál: eleve kisebb súly-kisebb terhelés, de ráadásul ha edzettebb vagy, akkor ügyesebben, precízebben tudod kivitelezni a gyakorlatokat, és emiatt is kisebb terhelést kapnak az ízületek. Legalábbis én szubjektíve így éreztem.



A válaszíró 82%-ban hasznos válaszokat ad.
# 6/7Időpont máj. 16. 17:06 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Még egy apróság: ha nem vagy inzulinrezisztens/cukorbeteg stb., akkor kétszer is gondold meg, hogy teljesen száműzni akarod-e az édességet az életedből. Nekem fontos szempont volt, hogy ha már elértem a vágyott súlyt, akkor meg is tudjam tartani, de az már kevesebb számolgatás, macera, odafigyelés legyen. Ezért most is rendszeresen eszem édességet, így megtanulom, hogy mennyi fér bele, és hogyan tudom megoldani, hogy éppen annyit egyek. Pl. minden nap viszek a munkahelyemre 1 db csokis kekszet (kb. 25 g-os). Jól esik ebéd után, és ha ezt nem enném, akkor rendszeresen "elgurulna a gyógyszer" és betolnék egy menzás sütit 500-600 kcal értékben, vagy egy egész zacskó kekszet. Ezt a rendszert akkor is fogom tudni tartani, ha már lefogytam.


A szénhidrátcsökkentést kipróbálhatod, sokaknak bejön, de azért azt is tudd, hogy nem életbevágóan szükséges. Én kb. 200 g szénhidrátot eszem egy nap, de ennél többet is tudtam fogyni. A cukorral viszont jobb, ha óvatos vagyok.



A válaszíró 82%-ban hasznos válaszokat ad.
# 7/7Időpont máj. 16. 17:13 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Szerintetek sikerülhet?
Vajon sikerülhet így is lefogynom?
Sikerülhet így lefogynom 10 kg-t?
Így mennyi idő alatt sikerülhet leadnom 12 kg-t?
Sikerülhet jövöhonapig?
Igy sikerülhet a fogyás?

Kérdések a Fogyókúrák rovatbólKérdések az Egyéb kérdések rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!