Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Fogyókúrák » Kalóriaszámlálás

A kérdés

A mozgással elégetett kalóriamennyiséget adjam össze és osszam el egy hétre vagy minden nap más mennyiségeket egyek?

Mondjuk egyik nap semmit nem mozgok, ehetek 1300 kcal-t. Másik nap úszok fél órát, így ennék 1600 kcal-t. Harmadik nap súlyzós edzés, csak 150-200 kcal-val több, negyedik nap megint más... értitek.

  aug. 12. 22:08  Privát üzenet  

A válaszok
én nem.

A válaszíró 64%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/8Időpont aug. 12. 22:39 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Jó, gondoltam, hogy itt felesleges érdeklődni

# 2/8Időpont aug. 12. 22:52 Privát üzenet
szerintem egyszerubb naponta

A válaszíró 82%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/8Időpont aug. 12. 23:09 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Próbáld ki, hogy neked hogyan felel meg jobban.

A válaszíró 78%-ban hasznos válaszokat ad.
# 4/8Időpont aug. 13. 08:42 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Mr.Q77 nevű felhasználó válasza:

Jól gondolod, fölösleges naponta számolgatni, a kalóriákat összeadhatod heti szinten, a szervezet is inkább "hetekben" (hosszútávon) gondolkodik. a lényeg a folyamatosság.


Egyébként a kalóriákat én csak addig számoltam amíg nagyjából tisztában voltam miben mennyi van. Ha nem vagy nagyon fanatikus/eltökélt, akkor hőszabtávon elég ha elhagyod a szemét kajákat (cukor,édességek fehér liszt stb) és mindent mértékkel eszel, ügyelsz arra hogy ne egyél egyszerű szénhidrátokat, a tésztákat/kenyereket elhagyod vagy ha nem akarod akkor durum de még jobb ha teljes kiőrlésű durum tb. Köretnél

mindig legyen párolt/grillezett zöldség ... szerintem rájössz.


1300 kcal az nagyon kevés akár milyen fiatal idős fiu/ lány vagy. ezzel azt fogod elérni hogy fogsz ugyan, de azt izomból is, majd amikor visszatérsz a normális étrendre (mert ezt nem lehet bírni hosszútávon) akkor duplán jön vissza. Hosszútávon lehet tartós sikereket elérni.


Számold ki közelítőleg mennyire van szükséged és azt lődd be: [link]



A válasz 64%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 64%-ban hasznos válaszokat ad.
# 5/8Időpont aug. 13. 09:15 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Mr.Q77 nevű felhasználó válasza:

Az is sokat segít ha törekedsz alacsony Glikémiás indexű ételekre. mindig megnézed hogy amit eszel annak milyen a GI-je minél alacsonyabb annál jobb (lassabban/folymatosan bomlik le, hosszabb teltséget biztosít, kisebb az esély a zsírlerakódásra stb.


~ 45-50 GI ig jó 50-65 közepes, a felett kerülendő.

keress rá egy GI táblázatra a neten.



A válaszíró 64%-ban hasznos válaszokat ad.
# 6/8Időpont aug. 13. 09:22 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

A kalkulátor szerint napi minimum 12 óra üléssel, 8 óra alvással 1700kcal-ra, mozgás esetén 2000-2200kcal-ra van szükségem a fogyáshoz...érdekes.

# 7/8Időpont aug. 13. 10:26 Privát üzenet
Mr.Q77 nevű felhasználó válasza:

de pl azt vedd figyelembe hogy nem minden nap mozogsz, vagy igen?

A válaszíró 64%-ban hasznos válaszokat ad.
# 8/8Időpont aug. 13. 11:00 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Most akkor számít az elosztás is, vagy csak a mennyiség? Ha napi 2-3 étkezéssel viszem be a kellő kalóriamennyiséget, az miért rosszabb, mintha 5-tel tenném?
Melyik weboldal mutatja meg legpontosabban az etelek kaloriamennyiseget es makrotapanyag (feherje, szenhidrat, zsir) tartalmat?
Milyen adagokban lehet növelni a kalóriamennyiséget fogyás után úgy hogy ne hízzunk vissza?
Mennyire befolyásolja a fogyást ha nem ugyanannyi kalóriamennyiséget viszek be minden nap?
Ti akkor is megeszitek a napra beállított kalóriamennyiséget, ha nem vagytok éhesek? (kalóriabazis.hu)
Jól számoltam a mai kalóriamennyiséget?

Kérdések a Fogyókúrák rovatbólKérdések a Kalóriaszámlálás rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!