Kezdőoldal » Fogyókúrák » Kalóriaszámlálás » Hogyan számoljam így az ebédemet?

Hogyan számoljam így az ebédemet?

Figyelt kérdés

Bocsánat, biztos ezer hasonló kérdés van, de én szeretném feltenni az 1001.-et is.


Ebédre jénai tálban sült karajt, mellépakolt zöldségeket tervezek, egy pici olívaolajon fűszerrel megszórva.

Hogyan számoljam a kalóriát? Minden alkatrészt külön mérjek le, miután megsült? Az olajat hogyan számoljam?

Még kezdő vagyok...


2023. jún. 1. 10:20
 1/5 anonim ***** válasza:
6%
Egyél nyugodtan, amennyi jólesik.
2023. jún. 1. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Nálam nem ilyen egyszerű. 50 kiló túlsúlyt cipelek, orvosi diétán vagyok 1600 kcal kerettel :/
2023. jún. 1. 10:32
 3/5 anonim ***** válasza:
100%
Igen, mindent mérj le külön. Sok esetben elég ha neten rákeresel, hogy sült tarja stb és akkor van egy hozzávetőleges értéked. Érdemes inkább a fenti határral számolni és biztos beleférsz. De nyilvan azt tudni kell hogy egy étel kb ha ugyanúgy készül és otthon akkor kb mennyi kalória. (Niylván.. lehet pl egy túrós tészta is nagyon sok kalória és lehet sokkal kevesebb is.)
2023. jún. 1. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Köszi :)
2023. jún. 1. 10:56
 5/5 anonim ***** válasza:
100%