Kezdőoldal » Fogyókúrák » Kalóriaszámlálás » 1400 kcal,85kg mennyire...

1400 kcal,85kg mennyire egészséges ez?

Figyelt kérdés

85 kg vagyok 57-60ra szeretnék fogyni. Össze raktam egy 1400 kcal napi limitet 123g fehérje, 88g szénhidrát, 62g zsír.

Mellette heti 3 súlyzós edzés, heti 4 kardió, ami gyors gyaloglás nálam, mert másra nem nagyon van lehetőségem.

26 vagyok és lány.

Ez így működhet? Valami sok vagy túl kevés? Legyetek türelmesek velem kérlek, nagyon kezdő vagyok.



2019. ápr. 16. 07:36
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Igen működhet! én 1400-1700 kcalt ettem szénhidrát 80-140 grammot, fehérje 120-140 gramm mellette heti 3 súlyzós és 1-2 aerob vagy hiit és lement 19 kg 6 hónap alatt. :) 21/F
2019. ápr. 16. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

Ennyi ch mellett ami jó, fel kéne emelned a zsírt. (ezt a hibát sokan elkövetik akik csökkentik a szénhidrátbevitelt fogyáshoz nyugi):) Korábban én sem tudtam, hogy így kell csinálni.

Én

110g fehérjén,

70-95g szénhidráton, és

115-120g zsír bevitelen vagyok fogyáshoz.

Másfél hónap/6,7kg mínusznál járok, pedig 1800-2000 kalória közt eszem. A zsír miatt felmegy a kalória, de attól nem kell megijedni ésszerű keretek között. Nyilván nem oké meginni fél liter zsírt naponta, de nem kell félni tőle.:)

Korábban csináltam kalóriaszámolást, önmagában nem volt jó, 160gramm szénhidráttal, 14-1500 kalórián semmit se fogytam, viszont folyton éhes voltam 60-70g zsír mellett és semmi energiám nem volt.

Mióta levittem a szénhidrátot, megemeltem a zsírt, tele vagyok energiával, és éhes se vagyok napi 3 étkezés mellett, nincsenek falási rohamaim sem.

2019. ápr. 16. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 Rob Halford válasza:
100%