Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Fogyókúrák » Szénhidrátszegény diéta » Szerintetek ez a módszer...

Szerintetek ez a módszer mennyire egészséges és tartható hosszútávon?

Figyelt kérdés
Belekezdtem most egy olyanba, hogy lényegében csak zöldséget, húst, tojást, és néha egy kis gyümölcsöt eszek. Nem vagyok éhes közben, kezd megszunni a szénhidrát utáni sóvárgás is így egy hét után. Viszont nem vagyok benne biztos hogy a szervezetemnek ez jót tesz. Nem számolom a kalóriát, de ha tippelnem kellene, akkor olyan 1000 körül ehetek egy nap, +-200 attól függően miket eszek, vacsizok - e stb. Attól hogy nem vagyok éhes még koplalásnak számít? 8 nap alatt 2,1 kilót fogytam, előtte már 25 lement simán annyival hogy kevesebbet ettem, több zöldséget, és mozogni kezdtem. Még néhány kilót szeretnék leadni és az sehogy sem sikerült az eddigi étkezésemmel, úgyhogy bele kezdtem ebbe, csak félek hogy nagyobb kárt okoz, mintha bele sem kezdtem volna. Jól érzem magam, nem éhezem, nem vagyok gyenge, ugyanúgy eljarok heti háromszor edzeni (főleg kardio).

2019. márc. 30. 09:54
 1/5 anonim ***** válasza:

Gyümölcsben is van szénhidrát, zöldségben is.

1000 kevés hosszútávon, később többet eszel, jön vissza minden.

2019. márc. 30. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Tudom, de nyilván nem annyi mint a tésztában :D meg valamennyi szénhidrát azért kell is. Csak ha jól tudom a ketogén dietaban is kb 50-80g a minimum szénhidrát, amit meg kell enni, plusz baromi sok zsírt, de én egyiket se tartom be, habár mint mondtam, nem méregetem és számolgatom a dolgokat, szóval simán lehet hogy azért megvan az 50 g szénhidrát :'D
2019. márc. 30. 10:05
 3/5 anonim ***** válasza:
100%
diétának jó, egyél vitaminokat is mellé, tapasztald ki mennyi az a ch mennyiség, ahol stagnál a súlyod, mert az sem jó, ha hosszútávon hetente 2 kilót fogysz.
2019. márc. 30. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Csak a pontosítás kedvéért: ketogénben 30 g az ajánlott az elején, később max. 50 g. Mellé nagyon sok zsírt is kell enni.

De nem muszáj ketózni a fogyáshoz, sokszor elég (és egyszerűbb is) a szénhidrátot csökkenteni, így a kalóriakeretet is könnyebb tartani. 1000 kcal egy felnőtt embernek koplalós még akkor is, ha nem vagy éhes, mivel ennyi kalóriában nem lehet minden fontos tápanyagot bevinni. Persze lehet szedni kiegészítőket, ha tudod, miből lehet így hiányod. Ha nem tudod, inkább egyél valamivel többet.

Másik gond az anyagcsere lelassulása. Ez nem mese, hanem tudományos módszerekkel mérhető dolog.

Ehetnél még valamivel több zöldséget, vannak kalóriadúsabb fajták, pl. borsó, sütőtök, vagy olajos magokat, pl. mandulát, tökmagot. Használhatsz kicsit több zsiradékot az ételek elkészítéséhez, ehetsz zsírosabb húsokat. Így nem lesz nehéz egy kicsit feltornázni a kalóriamennyiséget.

2019. márc. 30. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat :)
2019. márc. 31. 00:09

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!