Kezdőoldal » Fogyókúrák » Update módszer » Másnak is okoz az Update rudi...

Másnak is okoz az Update rudi hasmenést?

Figyelt kérdés

A kérdést komolynak szánom. Már többször megfigyeltem, hogy ez a mellékhatása. A kakaónak is, igaz azt még csak egyszer ittam.

Szerintetek melyik összetevő okozhatja? Xilit van benne? (Nem olvastam el eddig az összetevőket)

Köszönöm


2013. aug. 2. 20:18
 1/7 anonim ***** válasza:

Az édesítőszer. És ha az okozza, akkor nem Xilit van benne, mert annak nincs ilyen hatása. Én a pudingjukat szoktam enni, de abban bizony mesterséges az édesítő. Ugyanis ezek okozhatnak hasmenést. Rágótól nem szokott lenni?

Egyébként mennyit ettél belőle? Mert ha nagyon sokat, akkor nem csoda:)

2013. aug. 2. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Na várj, a kérdés az, hova kerül az a rudi? Meg a kakaó (:D).
2013. aug. 2. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Olvasd el a csomagolását, mert én legutóbb mikor ettem úgy emlékszem, hogy rá volt írva, ha x mennyiséget (vagy sokat) eszel belőle, akkor hasmenést okozhat. Nem szó szerint, de ez a lényege. Olvasd el.
2013. aug. 3. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

A kakaó stewiával van édesítve ami természetes anyag. A xillittól is lehet hasmenés vagy haspuffadás (több ismerőstől hallom és tapasztalat is mert azzal főztem).

A túrórudiban maltit van ha jól tudom ami cukoralkohol. Nagyobb mennyiségű fogyasztása hasmenést okozhat. Engem puffaszt ha sokat eszem. De nem update diabetikus termékekben is vam ami szintén puffasztott engem.

Valamit valamiért. :);)

2013. aug. 3. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Hát nem tudom, de nekem is, és anyámnak is hasmenése van tőle. Egyet megeszek, és rosszul vagyok tőle, felpuffadok, hasmenésem lesz tőle. Amióta ezt így megfigyeltük, inkább nem eszünk semmi Norbis dolgot, a fene tudja miket raknak bele.
2013. aug. 4. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat.

Mindössze egy rudit ettem minden alkalommal, azóta ezt és a kakaót kerülöm. Más ilyen termékkel semmi bajom nincs.


Akkor ezentúl sem eszem ezt a kettőt, s probléma megoldva :)

2013. aug. 12. 19:51
 7/7 anonim válasza:

Ma tapasztaltam én is két Norbis óriás túró rudi után. :(

Felpuffadt a hasam, morog, vizes hasmenés.

Soha többet Norbis rudi!!!

Régebben Norbis italport is próbáltam, nem tudom lehet-e még kapni. Megittam 1 litert és olyan szomjúság tört rám, hogy nem győztem inni.

2019. febr. 27. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!