Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Betegségek, oltások » Kinek mi a tapasztalata a...

Kinek mi a tapasztalata a homeopatiás oltáskivezetésről?

Figyelt kérdés
Vegyészmérnök vagyok, utánanéztem, hogy minden alapul ez a dolog. Nem is a véleményem a fontos most: én arra lennék kíváncsi, hogy aki kipróbálta oltások után, mit tapasztalt. Leginkább az MMR oltásra lennék kíváncsi, mert az az esetek többségében jár valamilyen oltás utáni tünettel.

2017. ápr. 22. 22:21
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
75%
vegyészként tudod, hogy max placebohatása lehet a homeopátiának, de gyereknél ez se... aki bármit tapasztalt, az meg pont nem tudhatja, hogy enélkül nem ugyanez történt volna...
2017. ápr. 22. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 anonim ***** válasza:
70%
Én a biológus agyammal próbáltam megérteni a homeopátiát. Volt egy időszak amikor elég sokat olvastam a témában és oda jutottam, hogy minél többet olvasok annál jobban nem értem. Számomra teljesen hiteltelen az egész, ártani talán nem ártanak, de nem is tudott semmi meggyőzni arról,hogy bármit is használnának.
2017. ápr. 22. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 A kérdező kommentje:
Az most más lapra tartozik , hogy mit gondolok róla, tényleg nem ebbe az irányba akarnám elvinni a kérdést. :) De köszi a válaszaitokat.
2017. ápr. 22. 23:05
 4/21 Mojjo ***** válasza:
81%
@3: a kérdésre nem tudok sajnos válaszolni, de ha megengednéd, én kérdeznék tőled (ha nem akarod ezt a témát itt erre elvinni, akár privátban is jó): vegyészmérnökként, és így, hogy utánanéztél, mit gondolsz, min alapul ez a dolog? Őszintén érdekelne. (Biológus végzettséggel nem tartom magam laikusnak, nem kell visszafognod magad :) )
2017. ápr. 23. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 anonim ***** válasza:
35%

Laikuskent ...

A.nagylanyommal meg mem volt homeopatias orvosunk

Minden oltas utan volt 1-2-3 nap macera

2,5 eves.volt mikor lett

A.fiam kezdetektol kapott bogyot minimalis oltasi reakciok voltak