Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Egyéb kérdések » Mi lehet?Van összefüggés a...

Mi lehet?Van összefüggés a gyulladáscsökkentő Ospamax?

Figyelt kérdés
Kisfiamnak írt fel a doki Ospamaxot.A kukija kipirosodott a nyelve is pirosnak tűnik,illetve most ilyen apró fehér pöttyek vannak rajta.A másik kérdésem az lenne,hogy kevesebbet cicizik napközben(bölcsi miatt).Tegnap óta ég a mellbimbóm,viszket kicsit,plusz száraz is.Mitől lehet?Van összefüggés a két dolog közt?
okt. 22. 20:38
 1/7 A kérdező kommentje:
*Ospamox.Soha nem volt semmi ilyen probléma a mellemmel.
okt. 22. 20:39
 2/7 anonim ***** válasza:
A nyelvén vannak fehér pöttyök? Nem lehet szájpenész? Ha cicizik akkor átterjed a mellbimbódra is, azt is kezelni kell mert így oda-vissza fertőzitek egymást.
okt. 22. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Az volt neki régebben(Szájpenész),de ez most nem olyan.Igen,a nyelvén van.
okt. 22. 20:52
 4/7 anonim ***** válasza:
60%

Attól még lehet újra szájpenész,az ospamox antibiotikum,amit szeret a Candida. Adj neki a gyógyszer mellé Normafloret és kezeld a szájpenészt.

A kukija a gyógyszertől pirosodott be? Nem lehet,hogy allergiás a gyógyszerre? Holnap szerintem hívd fel a dokit és kérdezz rá.

okt. 22. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Én a gyógyszerre gondolok,hogy attól piros.Adtam neki normaflort,de tegnap előtt elfogyott és nem vettem másikat azt hittem nem lesz gond,így anélkül itta meg a tegnapit és a mait.A gyógyszere elfogyott már.Próbáltam ma is hívni a gyerekorvosunkat,de aztán láttam facen,hogy helyettesítik,aki délelőtt rendelt.
okt. 22. 21:01
 6/7 anonim ***** válasza:
Hát,akkor a hétvége így marad,de normafloret vegyél ha van ügyeletes gyógyszertár felétek,ill.kezd el kezelni a szájpenészt esetleg sima borax glicerinnel. Ezekkel tuti nem árthatsz neki amíg nem tudsz orvvossal beszélni.
okt. 22. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
bölcsiben dolgozom. volt olyan gyerkőcöm, akinek antibiotikumtól rendszeresen gombás lett a cunija... lehet itt is ilyesmiről van szó. nem vakarta se semmi, csak piros pöttyös volt neki
okt. 23. 06:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!