Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Egyéb kérdések » Szülés után milyen fogamzásgát...

Szülés után milyen fogamzásgátlót írt fel az orvos?

Figyelt kérdés
tegnap írt fel az orvos Mirabella fog.gátlót. azt mondta bármikor elkezdhetem szedni, és nem kell szünetet tartanom. Viszont itt a neten olvvasgattam és azt írják 7 nap szünet kell legyen és a vérzés első napján kell elkezdeni. Nekem még nem jött meg. Nem szoptatok már. Soha nem szedtem semmilyen fog.gátlón szóval elég kezdő vagyok.
2018. máj. 24. 08:15
 1/5 anonim ***** válasza:

Tájékoztató:

"Ha Ön röviddel ezelőtt szült, orvosa azt tanácsolhatja, hogy várja meg az első, normális lefolyású havivérzést, és csak akkor kezdje el a gyógyszer szedését. Olykor azonban KORÁBBAN is elkezdhető a hormonális fogamzásgátlás. Erről kezelőorvosának kell döntenie."


El lehet kezdeni a ciklustól függetlenül,de az tényleg nem világos,hogy miért nem kell szünetet tartani a doki szerint.

A szoptatás alatt szedhető nem kombinált tablettáknál van az,hogy nem kell szünetet tartani,hanem folyamatosan szedni kell.

Én megkérdeznék a helyedben egy másik orvost is erről,maximum elmagyarázza a miértjét.

De lehet,hogy itt is tudni fogja valaki a választ.

2018. máj. 24. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Nekem Cerazett-et írt fel az orvosom szoptatás mellett és nem kell szünetet tartanom.
2018. máj. 24. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Már nem emlékszem, hogy milyen fogamzásgátlót kaptam, de nekem sem kellett szünetet tartanom, sem pedig a vérzést nem kellett megvárnom, mondta, hogy egyből kezdjem el szedni.

Úgy csináld, ahogy az orvos mondta, nyilván ért hozzá!!!

2018. máj. 24. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Nekem ugyanazt írta fel, amit azelőtt szedtem. Mivel nem szoptattam, és addig még nem is jött meg újra, a hat hetes kontrollon mondta, hogy nyugodtan kezdjem el szedni, az majd meghozza. Így is lett, senki gond azóta se