Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Szoptatás » Tapasztalatokra van szükségem....

Tapasztalatokra van szükségem. Igen, nagyon kezdő vagyok. Mellszívót, cumisüveget, cumit ki, hogy sterilizál? Forrásba lévő vízzel vagy tesztek bele valamit? Cumisüveg kefe? Minden megoldás érdekel.

Figyelt kérdés
2020. jan. 8. 13:39
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%
mikrós sterilizáló
2020. jan. 8. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Minden ilyet mikrós sterilizálóval. A cumisüveget és a cumit is elmosom,utána be a sterilizálóba,eltörlöm
2020. jan. 8. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
53%
Ha új a cumi, cumisuveg, fazékba forralom par csepp citromot bele nyomok hogy ne legyen mészkőves a cumisuveg es hagyom 15 percig. ha már hasznaltuk csak elmosom baba mosogatoszerrel kefével a cumisuveget. A cumijat meg forró vízbe lemosom.
2020. jan. 8. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
71%
Forró fazék vízbe teszem pár percre, nem kell minden kaja után, amíg kicsi volt 2 naponta főztem ki a cumisüveget, két kaja között csak kiöblitettem meleg vízzel.
2020. jan. 8. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
Még egy szavazat a mikrós sterilizálóra. Csak beteszed pár percre, az enyémet 7 percre kell, 2 percig állni hagyni utána, aztán kiteszem még forrón egy tiszta textilpelusra és pikkpakk megszárad. Kész is.
2020. jan. 8. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:

Először sterilizáló folyadékot használtam, de 60 percig kell benne állnia. Kinek van ideje baba mellett azt figyelni mikor jár le....

Vettem 5 ezerért egy Momert mikrosat. Belefer 2 cumisüveg és a mellszivom. 5 perc a mikróban, kirakom textil pelusra és kész.


Kifozes nekem macerás volt, mire fel forr a víz stb.

2020. jan. 8. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
35%