Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Teherbeesés » Előfordulhat olyan ,hogy 72...

Előfordulhat olyan ,hogy 72 órás tabletta után megjön és mégis terhesség lesz?

Figyelt kérdés

Esemény utáni gyógyszer után megjött, meg is nyugodtam, de azóta sokat híztam, fáj a mellem és mostanában olyan mintha néha pici mozgás lenne a hasamban.

Azóta már 3-4 hónapos lennék.

Teszt digitális és sima is negatív.

Tudom, hogy nagyon ritka vérzés és negatív teszt mellett a terhesség.

De olvastam ellenpéldákat és így már elkezdtem aggódni.


febr. 13. 22:20
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Az esemenyutani hormonlokete olyan nagy dozisu, hogy nem csoda, ha honapokra felboritja a hormonhaztartasod. De terhes nem vagy, tenyleg nincs miert aggodnod.
febr. 13. 23:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%
Hányszor kell még ezt a kérdést kiírni?
febr. 14. 08:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Ha ennyire félsz, akkor miért nem mész el nőgyógyászhoz? Kissé túlparázod..
febr. 15. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!