Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Terhesgondozás » 17 hetes kismama vagyok és...

17 hetes kismama vagyok és még mindig hányok. Igazából úgy egész nap folyamán émelygek, de este mikor beveszem a terhességi vitamint (Gravidat) rá 5 percre hányok. Talán a terhességi vitamintol van?

Figyelt kérdés

2015. dec. 28. 17:46
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
Nekem az ELEVIT okozott panaszokat. De 16 hetes voltam amikor még mindig hánytam...
2015. dec. 28. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:

Hagyd a fenébe a vitamint, annyit nem ér, hogy minden nap hányjál miatta, főleg hogy 5 perc alatt kb. semmi nem szívódik fel belőle...


Én a harmadik babámmal a 20 hétig non stop hányingerrel küzdöttem.


Kitartás!

2015. dec. 28. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:

Miért szeded még a terhesvitamint? rossz volt a vérképed? ha rossz valamelyik értéked, akkor is jobb lenne célzottan szedni dolgokat ilyenkor már, terhesvitamin helyett (pl. vasat, magnéziumot, bármit, ami rossz). Naponta szeded? Ha szedni szeretnél, mert mondjuk nem szereted a gyümölcsöt, zöldséget, akkor is heti 2 elég a megnyugtatásodra.:)


Persze, vannak, akik végig hánynak terhesség alatt, de próbáld meg, hogy eldobod egy kicsit a vitamint, hátha attól volt.


29 hkm

2015. dec. 28. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:

Szerintem se szedd ha rosszul vagy tőle

Konzultálj erről szakemberrel

Én folsavat mindenképpen javasolom hogy szedj ha ezt abba hagyod is

2015. dec. 28. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat. Nem minden rendben volt a vérképemmel.. Igazából nekem senki se mondta, hogy hagyjam abba. Magne B6 -ot szedek mindennap 1-et Gravidabol úgy szintén. Én azt hittem hogy azt végig kell szedni. (első babuci)
2015. dec. 28. 17:58
 6/13 anonim ***** válasza:
Érdekes, hogy a Gravida-t szedőktől sokszor lehet hallani, hogy rosszul vannak. Hagyd ki pár napig vagy próbálj másik vitamint.
2015. dec. 28. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 A kérdező kommentje:
Igen én is arra gondoltam, hogy másikat próbálok ki. Mikor a védőnőm ajánlotta a vitaminokat azt mondta nekem hogy az Elevit aki hány annak nem jó. Ezért szedem 8.hetes kor óta a Gravidat.
2015. dec. 28. 18:05
 8/13 anonim ***** válasza:
En ugyanigy voltam ahogy Te, 17. Hetig non stop hanytam.En is a Gravidat szedtem, de nekem nem az okozta, mert en azt reggel szedtem es este voltam mindig a legrosszabbul, sott nekem is azt mondtak h hagyjak ki par napot hatha az okozza... De nem az okozta, mert akkor is rosszul voltam.
2015. dec. 28. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
Nyugodtan abbahagyhatod. Furcsa, hogy nem mondták, bár én mindig mindenre külön rákérdezek, hogy ne felejtsék el az ilyesmit.:)
2015. dec. 28. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:

A napi 1db Magne B6 is tök fölösleges.

Ha keményedsz idő előtt, akkor ennél jóval magasabb adagban kell a magnézium, inkább másik készítményt szoktak olyankor adni, mert Magne B6-ból nem is lehet annyit beszedni, minek napi 6 kapszula...

Egy darab az halottnak a csók, ha görcsölsz, ha meg nincs semmi gond, akkor meg nem kell.

2015. dec. 28. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!