Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Terhesség megszakítása » Esemény utáni tabletta után...

Esemény utáni tabletta után 6nappal menstruáció?

Figyelt kérdés

Az escapelle tablettát kaptam.

Az együttlét előtti nap lett vége a menstruációmnak, majd az együttlét másnapján vettem be a gyógyszert. 14-18 nap kellett volna még a menstruációmig… Ez előfordulhat? Van miért aggódnom, vagy akkor biztosan megelőztem a terhességet?

Előre is köszönöm a válaszokat!


szept. 4. 09:26
 1/1 anonim ***** válasza:
100%
Az esemény utáni egy hatalmas hormon löket. Amiatt van most ez
szept. 4. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!