Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Terhesség » Két negatív teszt, 19 nap...

Két negatív teszt, 19 nap késés, mit csináljak?

Figyelt kérdés

A második ciklusom mióta leálltam a fogamzásgátló tablettával, az első ciklus teljesen normális volt, kb 28-30 nap volt. Lefeküdtem utána a barátommal, pár percig gumi nélkül, majd gumival csináltuk, de így sem bennem ment el. A ciklusom a fogamzásgátló előtt nagyon rendszertelen volt, de átlagosan 32 nap volt, így most ezzel számoltam, viszont nem jött meg 8-án, amikorra vártam. Aznap a teszt negatív lett, azóta a 15 napos késés után újra csináltam egyet. Negatív.

Alhasi fájdalmaim voltak, de nem olyanok, mint amikor megjön, két oldalt felváltva szúró fájdalmat éreztem, és már hetek óta fehér folyásom van. Néha olyan mintha menstruációs görcsöt éreznék, de lehet csak bebeszélem magamnak.

Szerintetek mit csináljak? Hormonzavar okozhatja a késést, vagy lehetek terhes? (Én nagyon kicsi esélyt látok rá, de biztonságosabb lenne, ha elmennék orvoshoz?) Nem szeretnék gyermeket.


jún. 27. 21:09
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Orvos. Egyébként lehet akár ciszta is. Az is okozhat késést meg szúró érzést, viszont fogamzásgátló abba hagyása után előfordulhat,hogy hónapokig nincs menstruáció. 3 évig szedtem és 1 év után állt helyre. Elsőnek rá 4 hónappal jött meg utána 2 hónapra, aztán 3 hónapra stb stb. még végül be nem állt. Ha nem szeretnétek babát védekezzetek.
jún. 27. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Ennyi késés után már kimutatná a teszt szerintem, nem hinném, hogy terhes vagy. Valószínűleg még nem állt be a ciklusod rendesen a fogamzásgátló után. Szerintem is menj orvoshoz, akkor megnyugszol.
jún. 28. 07:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Előváladéktól is lehet terherbe esni (pici az esélye), de szerintem nálad nem ez a szitu. Ahogy fentebb írták, biztos nem állt be még a szervezeted. 2 év szedés után mikor abbahagytam, volt 2-3 normális hónap, majd 1.5 évig nem állt be a ciklusom normálisan.

Menj el dokihoz hogy ez a mostani kiderüljön, illetve védekezzetek normálisan hogy ne legyél ideges állandóan. Ha rendszerezni szeretnéd a ciklusod természetes módon, jó módszer az aviva torna, vagy a hastánc. De ezek növelik is a termékenységet, így pláne kizárt a "potyázás" a pároddal.

jún. 28. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm mindenkinek a válaszokat, valóban ez lehetett a dologban, hogy nem állt még helyre a hormonrendszerem,mert 53 nap után megjött!
jún. 29. 09:09
 5/5 anonim ***** válasza:
Én tavaly augusztusban hagytam abba a fogamzásgátlót, decemberig tökéletesen 30 napra megjött mindig, azóta 40-55 nap közötti ciklusaim vannak. Nőgyógyász azt mondta nem a ciklus hossza a lényeg, hanem hogy van-e ovuláció. Azt mondta azt figyeljem mikor van ilyen nyúlós, tojásfehérje állagú folyásom. Mérem a hőmérsékletem, azt a takony szerű nyúlós cuccot ami ovuláció előtt kijön belőlem pedig nem lehet nem észre venni :D Pontosan 14 nappal azután hogy az jött és 36,6 fölé emelkedett a reggeli hőmérsékletem megjön. (Aznap reggel mikor megjön újra 36,4) Sose ér meglepetésként a Mikulás így se hogy össze-vissza jön meg. (Nem szeretnénk még babát, csak azért hagytam abba a gyógyszert mert olyan voltam mint egy kiherélt macska)
júl. 3. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!