Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Terhesség » Mitől lehet ez? Visszajöhetett...

Mitől lehet ez? Visszajöhetett a betegségem,vagy csak az oltás miatt?

Figyelt kérdés
Régebben néha nagyon szúrt a hasam és az oldalam,az orvos írt fel fájdalomcsillapító gyógyszert,szedtem rá,pár héttel később elmúlt az a dolog a gyógyszerek hatására,most vagyok 15.hetes terhes és újra elkezdett fájni vagyis szúrni a hasam és az oldalam.Két oltást kaptam,gyanítom hogy ettől lehet,nektek is volt hasonló?Menjek ezzel orvoshoz?

szept. 13. 15:16
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Na de mi volt a betegséged?
szept. 13. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%

A hasadon belül mi szúrt? Beled, gyomrod, májad tájéka, hasnyálmirigy, stb. nem mindegy.

Milyen gyógyszert kaptál?

Milyen oltást kaptál?

szept. 13. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
68%
védő oltást kaptál, vagy koronavirus eleni vakcinát kaptál?
szept. 13. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Bocsánat csak most látom a válaszokat,Koronavírus ellen vakcináról volt szó,azon belül a Fizer-ről.Ha jól emlékszem Algoflexet írt fel rá.A gyomrom fájt.
szept. 13. 17:49

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!