Kezdőoldal » Ismerkedés » Barátkozás » Akad itt esetleg valaki aki...

Akad itt esetleg valaki aki kizárólag barátkozni szeretne? Melegek előnyben, 30 éves nő vagyok, van párom, jól jönne egy megbízható barát is az életembe akivel lehet poénkodni, időnként összeülni és beszélgetni, közös élményeket szerezni, lelkizni.

Figyelt kérdés
Sajnos a nőkkel valahogy nehezen tudok kijönni, kevés a közös téma mivel nem igazán érdekel a szépségipar, nem vagyok konyhatündér, gyereket sem fogok vállalni... A másik nemmel pedig azért nehéz szót érteni mert általában más értelemben akarnak ismerkedni mint én. Ezért is írtam hogy melegek előnyben. 😂 Hogy valami pozitívat is írjak: sokak szerint jó a humorérzékem, pozitív embernek tartom magam, jó hallgató vagyok. Így elsőre mást nem írnék, akit érdekel több is írjon.

2022. jan. 4. 18:07
1 2 3
 1/21 anonim válasza:

Ahha. Megvan a véleményem a férfi-nő barátságokról. Burkoltan, visszafogottan fogalmazva: nem működik, engedd el. Ha működik is, a tudatosság műve, hogy direkt ellenállsz.

Kicsit nyersebben fogalmazva: egy pali sem akar a gyertyatartó meg a lelki szemetes szerepében tetszelegni. Ott rohadjon el minden nő-férfi barátság

2022. jan. 4. 18:27
 2/21 A kérdező kommentje:

#1:


Gondolom rossz tapasztalat. Akad bőven nekem is de akkor sem adom fel, mindig van kivétel csak meg kell találni. Hát én ráérek. :D Remélem lesz még alkalmad megtapasztalni az ilyen barátságok jó oldalát.

2022. jan. 4. 18:36
 3/21 anonim válasza:

Szerintem létezik női-férfi barátság. Volt lány barátom és sosem volt belőle gond egyik oldalról se. Sőt én voltam az egyik első, akinek bemutatta aktuális párját. Én meg amikor nekem is volt, vittem az enyém.


Amúgy meg férfiként jobban megtudok nyílni lány/nő barátnak. Sokkal jobban tudok beszélni a "gyengeségeimről" akár.

2022. jan. 4. 18:37
 4/21 anonim válasza:
Nem rossz tapasztalat, hanem tény. Majd rájöttök. Ideig-óráig felül lehet bírálni a dolgok természetes rendjét, persze.
2022. jan. 4. 18:47