Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Van egy peugeot 406 2. 0 hdi...

Van egy peugeot 406 2. 0 hdi autóm es van egy kis gond vele valaki segítene?

Figyelt kérdés
Sziasztok az említett autóról annyit tudni hogy nagy cooler van rajta, chip van bele írva, az egr szelep le van falazva és kék füstöt nyom néha feketét is , vissza esett a teljesítmény kopi picit az olajat és turbó nyomás nincs egyáltalán de műszerfalon semmit nem jelez!! Valaki segítene? Sokan mondták hogy egr szelep de le van falazva, cserélve lett rajta magasnyomású, Stabilizátor rúd, kormanyosszekoto...

2019. okt. 7. 02:27
 1/6 anonim ***** válasza:
Szívesen segítenék, ismerem ezt a típust, de a kérdésed értelmezhetetlen. Kérlek fogalmazd meg újra, fuss neki és én segítek. Sokan mondták? Ki? A saját autód és mások mondták, hogy mi van vele? Zavaros. Mi köze a kormány összekötőnek ahhoz, hogy füstöl egy autó? HA feketét füstöl, akkor vagy hidegen taposod a dízelnek, vagy rosszak az injektorok. Tekintve hogy a 406 már öreg autó lehet csak, tényleg lehet vele gond. A kék füstölés kopott motorra, törött dugattyúgyűrűre, kopott turbótengelyre utalhat. Vagyis pontosíts.
2019. okt. 7. 06:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Szia köszi jelentkezésed. Csak azért írtam le mert már egyszer kiirtam ezt a kérdéset és most úgymond pontositottam, amik ki lettek cserélve azokat mondtam mindent pontosan nehogy kimaradjon valami,

A lényeg hogy még kaptam az autót és mentünk vele és inkább kéken füstöl mind feketén mert ahogy mondod hideg motor kormol.. Igen azért voltam megiedve hogy kormol mert mindig hidegen néztem a kipufogó reakcióit. Sose vártam meg hogy fel melegedjen az egész rendszer alapjáraton csak azt hogy mi is lehet a probléma, a problémák a következők

Kéken füstöl a kipufogo

Motorfedelrol letekerve néztem hogy az olajat kopkodi egy minimálisan és gőzölog

Nagyon gyenge teljesítmény pl 1-2-3 60/kmh

Neha ingadozó alapjárat

És a turbó az szerintem halott teljesen mert beinditasnal egy minimális sipolasnak kellene lennie hogy a turbó aktív és forog de ez semmi, mind egy benzines morog és ennyi

Az egr szelep le van falazva, kertek tőlem hogy tisztítsam meg de le van falazva szóval nincs értelme

Utólag meg annyit hogy a vizhofok megvan, a műszerfalon semmi hibát nem jelez ki csak akkor ha gyújtás adok rá de mihanst be indítom el tűnnek és mindha okes lenne minden.. Legyszi szükségem lenne egy hozzá értő ember véleményére és tanácsára

2019. okt. 7. 06:58
 3/6 anonim ***** válasza:

A kék füst (szürkéskék) a hibás befecskendezés jele is lehet,ha nincs turbónyomás akkor lehet vákuum van valahol esetleg turbónyomás szenzor.

Megnézném a maf/map szenzort is.

De egyszerübb lenne Lexia/Pp planet-el kiolvasni és a lényeg JENA CHIP.HU ő a HDI-k nagymestere vedd fel vele a kapcsolatot nem egy rosszul megírt softvert,chipet hozott helyre.

Ajánlom még Bálint Attilát a Peugeot 307 club-ból mind két mesterhez 150-200km viszik oda a Hdi-ket mert a nagy autószerelők csak vakarják a fejüket,ha már kis baj van.

2019. okt. 7. 07:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Ez akár a levegőszűrő dugulás is lehetne, de az biztos jó, gondolom azt nézted.

Miért van szükség nagy coolerre és egr levakolásra?

A turbó akkor se működik rendesen ha nem kap elég naftát vagy ha kevés a levegő neki.

Tehát amíg össze vissza van KÓKÁNYOLVA addig hiába nézed a turbót, mert nem fog rendesen működni soha sem.

Chip is minek bele? Nagyon ellehet ezzel rontani.

Ezek a HDi motorok a legjobb motorok lennének amik léteznek. És akinek ez az erő , teljesítmény kevés az hiába akarja tuningolni ilyen szarsággal , azzal szinte csak rontani lehet rajta.

Mégegyszer mondom , állíttasd vissza eredeti állapotába és egy becsületes karbantartással nézd meg hogy milyen lesz.

A turbó ha nem szorul meg vagy nem törik össze akkor annak jó jónak kell lenni.

2019. okt. 7. 07:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
#4 Egy jól megírt softver csodákra képes a Hdi-nél csak érteni kell hozzá!Elég nagy tartalék van bennük és olvastam,hogy az 1.6hdi-nél nagyobb turbóval,gyári kuplunggal 200le körül mozog és semmi baja,gyári turbóval pedig 140le-ig vígan bírja.
2019. okt. 7. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Feladom. Én nem tudtam ezt a mondatot kihámozni:

Utólag meg annyit hogy a vizhofok megvan, a műszerfalon semmi hibát nem jelez ki csak akkor ha gyújtás adok rá de mihanst be indítom el tűnnek és mindha okes lenne minden..

Viszlát.

2019. okt. 8. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!