Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi az ami igazából ártalmas...

Mi az ami igazából ártalmas egy motornak?

Figyelt kérdés
Az, ha egyhelyben járatják, vagy kikötve pörgetik, vagy sárban kapartatás, vagy gumifüstöltetés, vagy mi az?
2019. nov. 9. 16:18
 1/9 anonim ***** válasza:
77%

Igazából minden.

Ha már beindítod, azzal ártasz neki. Aztán hogy mit mennyi ideig visel el, az már másik kérdés.

2019. nov. 9. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
50%
Mondani már nekem is mondták, hogy baja lesz, de még nem lett, Pedig szoktam én is, hogy csak beindítom és hagyom járni meg időnként túráztatom aztán megint járatom tovább. 1-2 óra szerintem nem gázos.
2019. nov. 9. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
38%
Ilyet itt a szomszédomban levő autókereskedésben csinálják. Egy Dustert minden reggel 8-kor beindítják és du 5-ig járatják. De hogy mi értelme van, azt nem tudom!
2019. nov. 9. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
78%
A járatás az nem nagyon árt nek, a többi az nagyon.
2019. nov. 9. 16:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
90%
Ha álló helyben üzemi hőfokon tud maradni, nem melegszik túl vagy terhelés hiányában nem esik túl alacsonyra a hőmérséklete, akkor semmi baja nincs a járatástól, más kérdés, hogy semmi értelme
2019. nov. 9. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
A motornak a legjobban a hozzá nem értő, felelőtlen használó árt. A motornak is lelke van, és figyelni kell minden rezdülésére. A hibátlan motornak egyenletes duruzsoló hangja van. Minden ettől eltérő vagy extrém munkaállapotot (pl. túráztatás), vagy orvosolandó hibát (pl. periodikus csattogás a szelepvezérlésben) jelez. Legjobb a hibákat az elején észlelni és rögtön megjavítani, mert elfajulhatnak és további hibákat okozhatnak ( pl. túl nagyra változott gyertyahézag megnöveli a trafó igénybevételét, ami tönkremehet. Ezért érdemes időnként ellenőrizni a gyertyahézagokat, ill. cserélni a gyertyát. Stb, stb.) Tehát legfontosabb a hozzáértés, de ha az nincs, akkor legalább az érzékenység és a szokatlan állapotok esetén hozzáértő megkérdezése. Nem szabad együttélni a hibákkal, mert csak fokozódnak és halmozódnak.
2019. nov. 9. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
87%

Gépész vagyok, egy időben stabil motorokkal foglalkoztam. A járművekbe épített motorokat a sorozatgyártás előtt évekig tesztelik, méghozzá laborban, próbapadokon. van amelyiket alapjáraton egyfolytában hónapokig járatva, van amelyiket üveghangon a kimúlásig..


hogy mi ártalmas a motornak? ha nincs benne elegendő hűtőviz, nem megfelelő minőségű kenőolaj, és silány üzemanyag, valamint a 95 fok feletti vízhőmérséklet.


így elketyeg akár az örökkévalóságig(vagy az első gyertya letérdeléséig)

2019. nov. 9. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Ha hülyegyerek gazdája van, aki ilyesmiket csinál vele, az a legártalmasabb. :D
2019. nov. 9. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Egyik sem káros önmagának a motornak.
2019. nov. 9. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!