Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért rosszak ennyire egy...

Miért rosszak ennyire egy prémium autó motorkínálata?

Figyelt kérdés

Nézegetem a B7 audikat. Olvasgatok róla, hogy milyen motorral kéne, de teljesen tanácstalan vagyok. Dízel felé én már nem hajlok, úgy látszik hogy dízel autó eladásnak befellegzett újonnan. Használtan most még eladható, de 5 év múlva lehet a kutya se veszi meg vagy csak nagyon olcsón. Plusz én évi 20 ezret megyek, kár lenne a dízel. Viszont ez az autó használtan 90 szazalékban csak dízel motorral van, újonnan szintr mindenki azzal vette. Mostan van az 1.9 tdi ami elvileg jó motor, csak ehhez az autóhoz harmat gyenge, tehát kilőve. Következő az a 2 ezres 140 lovas motor. Azt mondják hogy ezt tévedésből se, nagyon sok irányból vérzik az a motor. Következő a 2 ezres 170 lovas dízel. Ennél az olajzásnál van nagy probléma, ami már 80 ezer km nél is eltudott romlani, de 200 ezernél mindenképp elszokott, és csak komoly átalakítással lehet kiküszöbölni. Pl az 1.9 esnek a komplett olajrendszerét át kell építeni, láncosra, másik szivattyúval. Tehát ez se az igazi. Aztán ott a 2.5 ös, arról mindenki tudja hogy fos. Ott a 2.7 meg a 3.0 ezek állítólag jó motorok, nekem viszont nincs szükségem ekkora motorra. Sokat kell fizetni érte, sokat fogyaszt, nagyon drága hozzá minden. Egy turbó is 300+ ezer rá. Így ez a két motor is kilőve.


Benzines. 1.6 az baromság ebbe az autóba. 1.8T hát fene se tudja, kevés van belőle, meg kicsit másabb is az autó beltere ami ezzel van szerelve. 2 ezres szívó. Eszi az olajat.

2 ezres tfsi kokszolódnak a szelepek. 140-150 ezer km ként el kell vinni tisztíttatni. Plusz vezérlés szeret rajtuk átugrálni. Mert tönkremegy a feszítő patron. 3.2 tfsi megint csak felesleges, sokat eszik, sokat kell fizetni rá. Felesleges. Be is zárult a kör úgy vélem. Hogy lehet, hogy egy prémium autóban majdnem az összes motor egy hulladék? Szeretnék egy ilyen autót, de ez elveszi tőle az ember kedvét.


2019. nov. 10. 11:30
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:

Ez nem az autó hibája. A VW kezdett el spórolni, ott ahol tudott. Plusz bejöttek a csodálatos tfsi motorok a dsg váltóval, ami akkoriban eléggé újnak számított.

Ha mindenképpen ezt a típust akarod választani, akkor a 2.7 és a 3.0 dízeleket ajánlom. A benzinesek közül az 1.8T jó motor, én a 2.0 TFSI-t is tudom ajánlani. Ha volt gazdája az autónak, aki rendesen cserélte az olajat és nem hajtotta agyon akkor jó tud lenni ez a motor is.

2019. nov. 10. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
Alapvetően hanyagolnám ezt a típust, de ha mindenképp ez kell akkor az általad elmondottak alapján az 1.8T ellen nem szól semmi, tehát úgy tűnik megvan a megoldás.
2019. nov. 10. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:

Valószínűleg nem vagy kellően tájékozott.

1.9 PDTDI motorokkal nincs gond alapvetően. A 2.0 PDTDI bajos, azt érdemes kerülni, bár hozzáértőbb ember ki tudja deríteni melyik motorkódok a problémásak.


140/170 lóerősnél szerintem már a CRTDI-kre gondolsz. Na ezekkel sincs baj alapvetően. A korai 140 lóerőseknél annyi hiba fordult elő, hogy az olajszivattyú tengelye kicsit alul van méretezve. Ez a tévhitekkel ellentétben egy karter levéltellel pár ezer Ft-ból orvosolható nagyobb tengely beépítésével. És onnantól problémamentes a motor.


2.7 és 3.0 valóban rendben van, a fenntartása annyival drágább amennyivel nagyobb, meg amennyivel több henger van benne...


Turbót meg ugye nem kell cserélgetni normál esetben. Max, ha tényleg beadja a kulcsot akkor nem sokkal drágább felújíttatni egy nagyobbat sem

2019. nov. 10. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
0%
épeszű ember nem vesz prémium autót.
2019. nov. 10. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
6%
Szerintem se vesz ép eszű ember, de már német autót se érdemes venni mert egyik rosszabb mint a másik.
2019. nov. 10. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
0%

Szia


"Plusz én évi 20 ezret megyek, kár lenne a dízel."


Ez a mondatod tökéletesen elárulja hogy fogalmad sincs róla hogy kinek való a benzines és kinek a dízel!


Ha valaki több mint 10 ezret megy évente, annak a dízel való!


A motor kínálat pedig rendben van! Ott van a legendás 1.9... az neked kevés.... a 3 literes nagy...


Van választék, az hogy nem tudsz dönteni hogy neked melyik a fontosabb az nem a gyártó hibája!


El kellene döntened hogy mit szeretnél, sportosan közlekedni vagy keveset fogyasztva közlekedni!


Egyébként, elárulom neked hogy a magyar utakra, bőven elegendő az 1.9...!


Ha neked kell az a 2 - 3 másodperces, jobb gyorsulás akkor azért sok üzemanyagot kell kifizetned!

2019. nov. 10. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
A B7-ben nem volt CR dízel. A 140 és 170 lovas ugyanaz az alap, ugyanazokkal a hibalehetőségekkel, illetve az erősebben a PD elemeket gyári visszahívás keretein belül cserélték. Megvenni meg lehet, ha gazdája volt és tudod, melyiket lehet venni, akkor nem csalódsz. Az 1.8 T motorral sem fogsz mellé. Alternatívaként ajánlom a Seat Exeot, ami kb egy B7-es Audi, de CR dízelekkel. 20ezer km futás már indokolja a dízelt, hacsak nem főleg városban használod. A részecskeszűrőre kell figyelni.
2019. nov. 10. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
46%

Ha ennyire fontos a motor, akkor vegyél egy Mazda 6-ot. Annyira nagyon nem lesz prémiumszerű mint egy Passat, de cserébe szerintem jobb (de kisebb) a motorkínálata és sokkal szebb kívülről.

Egyébként ez már csak az én magánvéleméynem, de aki meg tud engedni magának egy 15 millió körüli összegre extrázott prémiumautót, az ne féljen már attól, hogy 10 éves korára pár százezret rá kell költeni... pláne, hogy addigra valószínűleg úgyis eladja.

2019. nov. 10. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 A kérdező kommentje:

15-20 km es távokat járok az autóval jelenleg, meg eztan is. Dízel 10-12 km alatt melegszik be. Tehát alig mennék meleg motorral egy dízelnél, szóval fogyasztás ott is magasabb mint amiket mondanak. Tehát nem vagyok benne biztos hogy jó lenne a dízel. Jelenleg egy 90 lovas benzinessel járok, 6 literes fogyasztással, a víz 3 km alatt bemelegszik.

Kevés használat ez még a dízelhez szerintem.

2019. nov. 10. 21:11
 10/14 anonim ***** válasza:

Az Audi A4 B7 motorkínálata rossz??? Extrém széles a motorkínálata, sorolom:

Van 1.9 PDTDI, 2.0 PDTDI, 2.5 TDI, 2.7 TDI, 3.0 TDI. Utóbbi kettő Common Railes. És minden motornak van többféle teljesítménylépcsője.

Aztán benzinesek: 1.6 FSI, 1.8T, 2.0 FSI, 2.4 (nem FSI), 3.2 FSI, 4.2 FSI.

Szóval rossz a motorkínálat na :D

Persze mindegyikre ki lehet találni, hogy szar, ezzel a logikával a busz a megoldás.

2019. nov. 10. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!