Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen túramotorokat ajánlatok...

Milyen túramotorokat ajánlatok? Személyes élményekre, tapasztalatokra is kíváncsi vagyok!

Figyelt kérdés
Első sorban túra, túra sport motorok érdekelnek, de a nakedeket sem vetem meg. Suzuki GSF 1200 Banditen, és Kawasaki Z750eken gondolkoztam a legtöbbet. Ti milyen motort javasoltok, milyen tényezők alapján válasstak motort?

#motor #túra #Suzuki #BMW #Honda #Yamaha #Kawasaki #Naked #túra-sport #Suzuki GSF1200 Bandit
2019. nov. 13. 17:55
 1/3 anonim ***** válasza:
50%

[link]

Itt kérdezd meg, ezek a fiúk értenek hozzá, és tök jó közösség van ott. Nekem már segítettek motort venni.

2019. nov. 13. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 dirtboy ***** válasza:
70%

Nekem 2008as Z1000 van. Haveromnak 2008 as z750.

Én csak ajánlani tudom ezeket a motorokat. Nem csak hogy jól össze vannak rakva (nem problémásak) de nagyon szépre is sikeredtek. Még benzinkutas is dicsérte milyen szép pedig ők azért látnak egy két motort naponta.

kezelhetőségük jó, súlyuk nem olyan kevés 220-230kg közt. ha zavarna a szél egész jó plug in plexikkel lehet ellátni akár a 750est is. Hosszú úton a gyári ülés lehet kényelmetlen, sport túrák nem olyanok azért mint a túraendúrók. De minden naked ilyen. Zselés ülés vagy vastagított ezen is tud segíteni. Konzolall ezeket a motorokat is lehet dobozolni egyébként.

2019. nov. 14. 07:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Attól függ, pontosan milyen stílus érdekelne és mennyi tapasztalatod van. Nagyon sok motor van, viszont emberenként változóak az igények picit. Írd fel a céljaid, hova használnád, mennyit, milyen időjárásban, úton, terepen, ingázáshoz is, vagy csak túrákra. Rövid túrák, hosszú túrák, utassal vagy anélkül, mennyire fontos a dobozolhatóság, agy elvagy drybagekkel is. Ilyeneket érdemes felírni, és utána sokkal könnyebb kiválasztani a pontos modellt.


Nekem a Yamaha TDM900 nagyon bevált túrázáshoz, de olyat keresnék majd legközelebb, ami nagyon hasonló, de könnyű terepen picit könnyebben elmegyek vele.

Én főleg ingázáshoz használom, azaz fontos a fogyasztás, de azért évente több rövid túrára is elmegyek, illetve évente egy hosszúra is (3000 km kb) utassal. Azaz olyan kellett, ami egyedül is jó, utassal is (állítható rugózás), ingázáshoz is (keskeny, jól fogyaszt, a kormányszög magas), túrázáshoz is (nyomaték, pakolhatóság, szélvédelem, kényelem). Ehhez az igényekhez nekem TDM volt a legjobb. Nyilván fontos szempont volt a pénz is, meg én 197 centi vagyok, ami miatt néhány motor kiesett alapból.


Ezeket azért írtam le, mert így talán jobban látod, hogy miket kéne tudnunk ahhoz, hogy pontosabban tudjunk segíteni. Ha a te igényeid is hasonlóak, akkor viszont tudom ajánlani a TDM-et neked is (nem első motorhoz, inkább 2. vagy 3.) :) túra / túrasport között van sok szempontból, viszonylag feszes rugózás, viszont az üléspozíció kicsit egyenesebb, de nem teljesen túraenduro üléspozíció, félig naked.


Nekem előtte egy túraenduro volt, az is hasonló célokra. Azért adtam el, mert 2 fővel, dobozokkal kevés a 48 LE, valamint kanyarok meg erős fékezés közben nagyon puha volt az első teleszkóp, illetve gyenge volt a fék (1 tárcsa volt elöl). A legtöbb 400-700 cc közötti túraendurora ezek mind igazak. A TDM kanyargós utakon sokkal precízebb, élvezhetőbb.


Ha van még kérdésed, írj nyugodtan.

2019. nov. 16. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!