Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 1990 Mercedes Benz E200 első...

1990 Mercedes Benz E200 első projektautó céljából szerintetek mennyire lenne nagy butaság?

Figyelt kérdés
Nézegettem régebbi autókat, és megláttam ezt az E-osztályt és beleszerettem. 20 éves vagyok, kis túlzással mondhatom, hogy a fétiseim a szűz autók, főleg a régebbi szűz Mercedesek. Szeretném élvezni a vezetést egy ilyen régi autóval, akár csak hétvégente kisebb távokra, csak menni nyugodtan, nem sietve és kiélvezni az utazás, vezetés pillanatát. A fent említett típust 1600€-ért hirdették meg, 2 tulajdonosa volt és 250 ezer km van benne (elvileg). Nagyon tetszik ez a karosszériaforma, a beltér. Az egyszerűsége és letisztultsága fogott meg igazán. Számomra ez a tökéletes forma. Érdemes belevágni egy ilyen projektbe, vagy menjek inkább egy másik irányba? Ha nem érdemes, kérlek fejtsétek ki. Előre is köszi.

2019. nov. 17. 02:29
 1/5 anonim ***** válasza:

Hát szűz autót már nehéz manapság találni, de próbálkozhatsz hátha van még.

[link]

2019. nov. 17. 08:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Nem ér az semmilyen befektetést. Elképesztően gyenge autó, teljesen tucatmodell, semmi különleges nincs benne. Esetleg valami jó nagy motorral, az már más. Ne arra törekedj, hogy "szűz" legyen az autó.
2019. nov. 17. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Mi az a szűz autó?

Egyébként #2 jól írja, egy semmi tucatautó. Szerintem ezek is rohadósak között vannak. Max nagy motorral, de ez a tipikus rajozós, cigány/gengszter autó volt.

Ha neked tetszik, vedd meg, de ennyi pénzért szerintem csak lomok vannak, Magyarországon ez az összeg abszolút a kínálat alja bontószökevény kategória.

Még mindig igaz, hogy az hobbiautózás nagyon drága. Pénztelenül nem megy.

2019. nov. 17. 08:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

W124 a 2 literes 4 hengeres szívóval erősen a német kispolgári kategória volt annak idején.

Sokat pillanatnyilag nem ér, valószínűleg később se fog, de hobbi autónak elmegy. A kocsi leggyengébb láncszeme a KE-Jetronic befecskendezés. Lényegében ez fogja meghatározni meddig használod az autót.


6 hengeres mindenképpen jobb befektetés, azoknak szépen megy fel az ára. A V8 pedig már most az egekben van és ott is marad.


Ha azt nézem, hogy valaha vissza fogom-e kapni a kocsiba fektetett munkának egy részét pénzben, akkor 6 henger...

Abból is a nagyobb, 3.2-es.

Kasztniból pedig egyértelműen kupé. Gondolom te se a zöldséges piacra járnál vele.


Ilyenre gondolok:

Ha alulról nem rozsdagombóc, akkor szépen lépked felfelé az értéke.

[link]

2019. nov. 17. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Menni nyugodtan, nem sietve elég egy dízel is, igaz ehhez a kasztnihoz kevés.


201-es merci nem tetszik? Szerintem szebb a formája, főleg a hátsó lámpái miatt.

Igaz kisebb méretre de cserébe könnyebb is és a 2,5 szívó dízellel már megy is, cserébe 5.5 litert eszik.


Ha értéktartót akarsz akkor itt is egy "különleges" motorút kell választanod.

Dízelben 2.5 Turbo

Benzinben 2.5 16V


A 124-eseket sajna nem nagyon ismerem de nem is igazán érdekeltek soha.

A 201-es szebb, a 126-os a csúcs... de egy 123-as meg nagyon jó oldtimer vas :)

2019. nov. 17. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!