Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Valóban injektor hiba lenne...

Valóban injektor hiba lenne (CDTI)?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


1 éve vettem egy Opel astra G-t, 1.7 CDTI (nem isuzu).


Következő lenne a probléma vele: Nagyon nehezen indul az időtől függetlenül. Szóval télen és nyáron is ugyan ez a helyzet. Csak úgy tudom beindítani ha nagyon sokáig tekertetem a motort és közben nyomom a gázt. Körülbelül az első indítás az 20-25 másodperc. De van hogy akkor is végén lefullad és újra kell indítózni. (ha leállítom és utána egyből újra próbálom akkor hibátlan, de mondjuk 10 perc múlva ugyan olyan rossz)


2 szerelőnél volt eddig mindkettő azt mondta hogy mind a 4 injektor cserés és körülbelül ez 200-250 ezer forint.


Viszont a nehezen induláson kívül semmi injektorra utaló hiba nincsen. Nem fogyaszt sokat, nem eszi az olajat, nem fűstől, nem ingadozik az alapjárat, nem érzek teljesítmény vesztést, ugyan olyan simán előzök mint korábban.


Én inkább izzítógyertyára gyanakodnék. De tanácsot kérnék tőletek hogy a szerelők akarnak lehúzni vagy valóban injektor probléma? Több ismerősöm mondta hogyha mind a a 4 rossz lenne be sem indulna az autó, és a fenti hibák valamelyike is fent állna.



2019. dec. 5. 18:53
 1/7 anonim ***** válasza:
Sajnos igazuk van a szerelőknek, az én autómnak is ezek voltak a tünetei.
2019. dec. 5. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Akkor is nehezen indul ha nem nyomja fel megfelelően a gázolajat. Tehát elejti a gázolajat. Próbáld megb inditás előtt felpumpálni.

AZ izzógyertyát meg magad is letudod tesztelni, hogy jól működik-e.

2019. dec. 5. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

Izzításra hibát dobna, világítana a hibalámpa. Ha pl lehúzod az izzításvezérlő csatlakozóját, ki is tudod próbálni.

Lehet injektor, vagy pl fellevegősödik az üzemanyagrendszer, stb. Utóbbit diagnosztikával ki lehet zárni, valamint a nagynyomású pumpa hibáját is élőadatok (rail-nyomás) kiolvasásával. Gondolom a szerelők ezt megtették. Gázolajszűrő mikor volt utoljára cserélve?

Amúgy ha valóban CDTI, akkor az a Z17DTL motor lesz, ami Isuzu származék, 1686 ccm-es blokkal.

2019. dec. 5. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 Vortrex ***** válasza:

Előfordulhat, hogy kirepedt egy üzemanyagcső vagy egy résolajcső, vagy bármi ahol be tud jutni egy kis levegő a rendszerbe, és máris eldobja az üzemanyagot, ha leáll a motor. Néha ha olyat is produkál ilyenkor, hogyha dombon lefelé állsz meg, könnyen elindul, dombon fölfelé viszont sehogy.


A szerelők amikor már nagyon nem találják a baját, be szoktak építeni egy kézi üzemanyagpumpát ( [link] az adagoló után az elmenő ágba (igen az elmenőbe, ami visszavezeti a fölösleges üzemanyagot), és így 2-3 pumpálással légtelenedik a rendszer.


Szerintem ez inkább egy levegősedéses probléma lesz, mint injektor.

2019. dec. 7. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 Vortrex ***** válasza:
Az előző link úgy látom nem nyert, talán ez [link]
2019. dec. 7. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
December elején írtad a kérdést,most december vége..ennyi idő alatt az országon körbe hordhattad volna,hogy mi is a baja,sőt télen és nyáron se jó az autód szóval hónapok óta ez a baja. Sokkal többre mész ám mintha itt érdeklődsz. Nekem 2 márkaszerviz és 4 szerelő után lett meg,hogy pontosan mi is az az egyetlen alkatrész amit cserélni kell benne úgy,hogy utána biztosra jó is lesz az autó és nem pedig talán lehet,de ha nem majd mást cserélünk. Dobott egy valag hibakódot amiből csak arra jutottak,hogy talán ez vagy az ..de mivel egy majd 200ezres alkatész is benne volt a pakliba,így hordtam sorba és szűkült a kör (persze végül azt kellett cserélni) amikor kifejezetten arra lett élőadattal ránézve akkor derült ki,hogy már a halálán van. Amikor 1 izzítógyertya baja volt az autónak akkor indításnál úgy baja nem volt,de amikor elkezdett hűlni az idő és még reggeli mínusz se volt akkor már nem igazán indult szépen,feltéve,ha elsőre sikerült.
2019. dec. 26. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Így van ,ahogy előttem írják: Járj utána! Nálam annak idején egy kontakthiba volt a biztosítéktáblában. Fórumokon senki nem tudott segíteni. Az egyik márkaszervizben elektromos gázpedált akartak cserélni, a másikban komplett motorvezérlőt. Áldom az eszemet, hogy nem hagytam több százezer forintért ezeket cserélgetni. Végül egy harmadik márkafüggetlen szervizben tudták a hiba okát, átforrasztották az adott csatlakozót fél óra munkadíjért, nem pedig közel fél millió forint ablakon kidobott pénzért.
2019. dec. 26. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!