Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Renault-ok, vagy összességéb...

A Renault-ok, vagy összességében a francia autók tényleg problémásak?

Figyelt kérdés
Kinéztem magamnak egy 2009-es gyártású 1.6-os 16 szelepes Mégane-t. Csak annyira megosztóak a vélemények, hogy nem tudom bele merjek-e vágni.

2019. dec. 20. 21:10
 1/8 anonim ***** válasza:
Bizonyos típusok elektromos megoldásai motorjai váltók amik gyatrák , nézz ismertető felhaszálói vidókat Totalcar népítelet olvass .
2019. dec. 20. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Hülyeség általánosítani. A rossz hír gyorsabban terjed, mint a jó. Ezért is van, hogy egy-egy problémás modell miatt egész márkákkal kapcsolatban alakulnak ki durva előítéletek. Vannak legendásan problémás Renaultok, pl. a 2-es Megane, vagy a 2-es Laguna, de ezzel szemben van jó pár, ami semmivel sem megbízhatatlanabb az átlagnál. Nekem például 1-es Lagunám van és semmi baj nincs vele. Az általad kinézett Méganera sem sok panaszt hallani. A vélemények megoszlanak, mert általában azok szarfranciáznak a leghangosabban, akik max az utcán láttak francia autót. Ne a VÉLEMÉNYEKRE hallgass, hanem a TAPASZTALATOKRA.
2019. dec. 20. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
66%
Én nem így látom. Egy 2004-es Thalia-m van, a hírhedt 1.5 dCi-vel. Mikor hozzám került, megadta magát a gyári EGR meg szilentet kellett cserélni (szintén gyári volt), 200 ezer km-rel vettem. Azon kívül vezérlés meg folyadékok cseréje történt meg, semmi baja sincs, augusztus vége óta majdnem 6000 km ment bele minden probléma nélkül, pöcc-röff indul, nem hagy ott sehol, pedig nem is volt drága, 200 ezerért vettem első tulajdonostól.
2019. dec. 20. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Nekem Cliom volt nehany evig. Egy relet kellett cserelni, az egyik ajto zarjat kellett kicserelnem, rendszamtabla vilagitast, illetve mielott eladtam akkor csinalt olyat hogy hidegen remegett az egesz motor es van amikor nehezebben is indult be de nem ezert adtam el hanem mert kulfoldre koltoztem.

Osszessegeben megvoltam vele elegedve.

Van sok ismerosom akinek Renault van de senki sem panaszkodott ra.

En 2-es Meganet a kulcskartya miatt nem vettem volna mert a szerelo mondta hogy ha az olvasoja elromlik az eleg draga. A hagyomanyos kulcsos megoldas jobb. Nem tudom az Uj Meganenal visszatertek e a kulcsos megoldashoz.

2019. dec. 21. 01:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Egy Megane Senic céges kocsiként volt nálam egy évig. 11 éves korában került hozzám a következő állatpotban. Első elektromos ablakok már nem működtek, hátul az ajtónyitó kilincsek kiszakadtak az ajtóbol, az ablaktörlő eső közben random leállt. Ennek ellenére vezetni kellemes volt, szerettem. Aztán egyszer az autópályán elment a fűtés, néztem a vizet, rendben volt aztán elment az ereje gyorsan leállítottam de motorgenerál lett belőle. A főnököm letiltott a vezetésről, mert biztos nem néztem a vizet és az én hibám, majd generál után 1500kmrel megtörtént megint, hogy egy gumicső eldurrant, elfosta a vizet és megfőtt a motor. Hőközlő anyag híjján az órán nem látszott semmi. A főnök vezette szerencsére a kocsit így visszanyertem a renomém és persze vissza is cinkeltem őt. Ekkor jött egy motorcsere és visszakaptam cégesnek. Eltelt rendben 3 hónap mígnem egy indulásnál duzzant egyet és elment a hajtás tönkrement a váltó. Többet nem költött rá, ment a bontóba. Ez kb. 10 éves sztori lehet, hogy azóta javultak de a franciát azóta kerülöm.
2019. dec. 21. 04:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%

Nem annyira, mint pl egy opel, vagy vw.

Mondom ezt volt renault, opel, vw tulajként.

Nekem jó tapasztalataim vannak a renaultokkal, ellenben a 2000 utáni német autóktól hányok.

2019. dec. 21. 05:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
75%
Majdnem 10éve hajtok renaultkat!Eddig egyikkel se volt gondom,ellenben a céges volkswagenek ne tudd meg miket művelnek le!
2019. dec. 21. 06:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Veszélyes dolog az általánosítás, ha van is igazság benne, akkor sem ilyen formában. Rengeteg jó típust gyártott a Renault, de mindegyik márkának vannak baklövései. A VW konszernnek is, a Fordnak is, és az agyonsztárolt ázsiaiaknál is vannak olajzabáló motorok, porrárohadó karosszériák, és egyebek. Sokan azért nem szeretik a francia autókat, mert egy katonás némethez, vagy japánhoz képest az egész autó benyomása teljesen más lehet, és ami idegen, attól ösztönösen félünk.
2019. dec. 21. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!