Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem plug-in hibrideket...

Mr.The Colonel kérdése:

Miért nem plug-in hibrideket vesznek az emberek?

Figyelt kérdés
Adott egy BMW 3-as széria. Ha az árakat megnézzük, akkor alapáron pár százezer forinttal drágább egy hibrid modell csak. Ami viszont megkapja a zöldrendszámot és vele számos előnyt. Valamiért mégis veszik a durván szennyező Diesel modelleket . Pedig aki ilyen kocsit vesz, nem hiszem hogy számít neki az a pár százezer forint...

2020. febr. 14. 10:54
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
51%
Mert amíg van jó turbódízel, addig hülye kell legyél, hogy ilyen autóba benzinmotort vegyél, vagy a még komplikáltabb hibridet. A dízelek most jobbak, mint valaha.
2020. febr. 14. 11:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 A kérdező kommentje:

Komplikáltabb egy hibrid? Hogy lenne már komplikáltabb? Benzinmotor van benne és egy sima villanymotor ami kb összeáll 3 fő alkatrészből. Durván egyszerű a felépítése.

Ráadásul egy 330e modell 292 lóerős. És azonnal leadja a teljesítményt, ellentétben a “hagyományos“ autóval.

2020. febr. 14. 11:07
 3/19 D. Brasco ***** válasza:
100%

"Benzinmotor van benne és egy sima villanymotor ami kb összeáll 3 fő alkatrészből. Durván egyszerű a felépítése."


H szerinted ez tenyleg igy van nincs is miről beszélni......a masik meg az hogy nem mindenki azert vesz 3-as vagy akarmilyen bmw-t,hogy anyu eljárjon vele a körmöshöz meg a gyerekért ovodába..........szóval hogy napi 5km-et menjen vele azt is 3 reszletben.......

2020. febr. 14. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 anonim ***** válasza:
Ha jól tudom az új plug-in RAV4 300loero felett lesz és 6masodperc alatt gyorsul 100ra. Azzal már lehet vicceskedni pirosnál BMW-k mellet.
2020. febr. 14. 11:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 anonim ***** válasza:
A hibrid is kap zöld rendszámot? Nemcsak a teljesen elektromos??
2020. febr. 14. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:
86%

Az a "pár százezer" különbség egy 3-as szériánál a valóságban úgy néz ki, hogy a dízel alapára 11 millió, a plug in hybridé pedig 14,5 millió. Ez azért tetemes különbség.


A mostani plug-in hybridek pedig értelmetlenek, csak és kizárólag azért léteznek, hogy megfeleljenek a gyártók az EU CO2 kibocsájtási normáinak. Ugyanis mind a két technológia hátrányait hordozza magával (és igen, JÓVAL bonyolultabbak minden szempontból, mint egy benzin vagy dízel), míg egyik technológia előnyét sem tudja 100%-osan kihasználni.

Az elektromos hajtásért azért nem, mert pici az akku, nincs elég hatótáv és lassan tölthető. A robbanómotorét meg azért nem, mert teljesen felesleges súly, hely és technológia benne az elektromos hajtás.


Továbbá aki nem városba cirkál hanem pl. pályázik annak jóval olcsóbb üzemeltetni egy dízelt. És lássuk be, a 3-as BMW vásárló közönségének 95%-a beletapos a kocsiba 100-150e km-t az első 3 évben.

2020. febr. 14. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 anonim ***** válasza:
74%

A plug-in hibridek elmennek 60Km-t. Mi azzal a baj?

Városban elég, messzebbre meg ott a robbanómotor és nem kell foglalkozni a töltéssel. A legjobb.

2020. febr. 14. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:
mert az elektronyos buzsiknak való . de valóbban akik 5-10km használják azoknak ez lenne az ésszerű de emberek és az ésszerűség az nem kompatibilis
2020. febr. 14. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:
100%

Az a pár százezres különbség jó lesz 4 milliónak is, ráadásul ha az ember nem városban használja, akkor a hibrid technológiának kevés előnyét lehet kihasználni. Márpedig ilyen kaliberű autót, ráadásul dízel motorral általában pályázásra vesznek.

A másik hatalmas probléma pedig az, hogy városokban a legtöbb ember egyszerűen nem tud otthon tölteni, és a franc fog azért hetente 2-3 alkalommal kóvályogni a városban, meg üldögélni az autó mellett 1-2 órákat, míg feltölt. Mert ugye a gyorstöltést szokták elsőnek kispórolni a hibridekből.

A cégemnél a vezetőséget most mind töltehtő hibrid BMW-kkel szórták meg, de ők legalább tudnak a céges parkolóban tölteni munkaidő alatt.

2020. febr. 14. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim ***** válasza:
27%
És mint írtam, a dízelmotorok jobbak, mint valaha. Szennyeznek, de a benzines és a plugin se kevésbé. A dízelbe tankolsz 60 liter gázolajat, és 900 kilóméteren keresztül eszedbe se kell jusson a töltés szó sem, hanem mehetsz nyugodtan olyan tempóval, ami neked tetszik, nem pedig 70el simogatva a gázpedált, hogy 7 liter alá menjen a fogyasztás a pluginnek, és ne merüljön le az akku.
2020. febr. 14. 15:49
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!