Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Babetta 210-nél miért csak...

Babetta 210-nél miért csak ilyenkor van szikra?

Figyelt kérdés

Egyszer gondol egyet nem ad szikrát. Elkezdtem melegíteni a gyújtás T hőlégfúvóval kis idő múlva adott egyből minden ütemen szikrát mi lehet a baj?

Mindezt úgy hogy új gyújtó tekercs van benne


2020. márc. 21. 17:36
 1/3 anonim ***** válasza:
ezt a trükköt nem próbáltam, mert nekem sem adott szikrát, illetve hol adott, hol nem. Mentem vele tíz kilométert, aztán mem indult. Eladtam.
2020. márc. 21. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Ma már szétszedném, és megvizsgálnám mennyi szuflát ad le a gyujtást tápláló tekercs, aztán milyen tirisztor van benne, hol van a szikra-jeladó, és a trafó helyett is más motorba valót próbálnék. Olyan nincs, hogy emberek tucatjai szívjanak ezzel a gyújtással. Csak egy vállalkozó szellem kellene hozzá.
2020. márc. 21. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Trafót elvileg csak "hozzá valót" szabad belerakni. 4v-os a gyújtótrafója

Ma azzal "játszottam" hogy ha nem volt szikra akkor csővégre fogtam a gyújtást kompletten a hőlégfúvóval melegítettem egy darabig majd rárugtam és lett szikra. Ha kihűlt akkor nem adott.


Levettem a gyújtás alaplapot és a jeladót nézve látom hogy meg van repedve a piros műanyag.

Tettem bele egy másik gyújtás alaplapot. Egyelőre elindult megy a motor. Majd kiderül a későbbiekben hogy viselkedik.

2020. márc. 21. 20:14

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!