Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson erőtlen és fulladozik....

Krómgyűrű kérdése:

Simson erőtlen és fulladozik. Mitől?

Figyelt kérdés

Kezdeném ott, hogy a hengerben fúrástól számítva 900 km van.

Karburátor vadonat új BVF, a gyári értékekre van állítva. A gyújtásom megszakítós, amiben a kondenzátor, gyújtótekercs, megszakító újak. Előgyújtás 1,5 mm-re állítva (turbós blokk), megszakító és gyertyahézag 0,4 mm. Ezzel sem lehet probléma.

Légszűrő nem rég lett kipucolva, a kipufogót tisztának találtam.


Szimeringeket 2 éve cseréltem benne. A kipufogó néha nagyon sűrű és fehér füstöt ereget, ekkor alig bír felpörögni. A hajtóműolajból mintha egy kevés fogyott volna, de az is lehet máshol folyt el.

Ha szimeringes is lenne, akkor a gyertyát beköpné, de a gyertya nagyon szép őzbarna színű.

Továbbá hidegen nincs alapjárat és melegen is sokadik rúgásra indul általában.

Menet közben fulladozik, rángat és erőtlennek tűnik, főleg gyorsításkor. Ha megállok, alapjárat van és üresben is jól reagál a gázra.

Valakinek van valami tippe vagy tudna segíteni, hogy mi baja lehet?



2020. márc. 27. 20:11
1 2
 1/11 anonim válasza:
Karburátorban a fúvókát megnézném nem-e az a ludas, mi a karburátornak a típusa (N1/N3)?
2020. márc. 27. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
A karburátort már nem tudom hányszor szedtem szét és fújattam ki kompresszorral. Tehát makulátlan belülről. Egyébként a kérdésedre válaszolva 16N1-8-as karbiról van szó, 70-es főfúvókával. (72-essel sokalt)
2020. márc. 28. 05:42
 3/11 anonim ***** válasza:

Nincs ilyen,,,

Karbitömítések?

A hengerszívócsonknál és a kehelynél,

Nengerfej alatt nem fúj ki

Akkoris cserélj 1 gyertyát próbaképpen,jó..

2020. márc. 28. 06:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:

A henger szívócsonknál új papírtömítések és bakelit lap van. Próbáltam már másik gyertyával, de ugyanezt produkálta.

Hengerfejnél még nem néztem, hogy kifújna.

2020. márc. 28. 09:41
 5/11 anonim válasza:
100%
A karburátor gyári Bvf vagy utángyári? Én úgy jártam egy utángyári N3-al hogy nem bírtam hozzá állítani a motorhoz menni ment vele de indulni sehogy se akart. Visszaraktam a gyári bvf-et azzal meg hibátlan.
2020. márc. 28. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:

Tavaly tavasztól van meg ez az utángyártott BVF, de akkor az egész nyarat végig motoroztam vele. Nem volt vele semmi gond.

A régi gyári karbi is megvan, de az már nagyon kopott.

2020. márc. 28. 13:59
 7/11 anonim válasza:
Ha melegen sokadig rúgásra indul azt okozhatja a nem megfelelő keverékképzés. A levegő csavar mennyire van kitekerve?
2020. márc. 28. 16:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:

Bocsánat, hogy későn írok.

1,5-2 fordulatra van kitekerve.


Épp tegnap gondoltam egyet, hogy a 70-es főfúvókát kicserélem 72-esre, mivel az lenne benne a gyári fúvóka. Lehetett ez ia hiba.


Na de. Most is fehéren füstölt, illetve ha gázt húztam, utána nehezen állt vissza alapjáratra. Ez gondolom annak a jele, hogy sokall. Ja és a gyertyát is beköpte.

2020. ápr. 3. 07:30
 9/11 anonim ***** válasza:
A súbertű középen van?
2020. ápr. 10. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:
Igen.
2020. ápr. 10. 18:18
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!