Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi A6 C6 (2005-2011) fenntar...

Alexcosta kérdése:

Audi A6 C6 (2005-2011) fenntartási költségek?

Figyelt kérdés
Már régóta tetszik ez a tipusú autó, amiknek az áruk annyira nem is egekbe szökő, de viszont sokan le akarnak róla beszélni. Elsősorban inkább tulajdonosoktól kérném a véleményt, vagy akinek van hozzá kellő tapasztalata,hogy viszonylag ez az egész utána mennyibe fáj az embernek? Gondolok itt arra,hogy átírási költség,ami tudom több szemponttól is függ, olajcsere,alkatrészek, szervízelési díj, illetve a fogyasztási költségek benzinesnél és dízelnél is egyaránt. Egyre jobban kezd elmenni a kedvem az egésztől,mert azért nem akarnám,hogy egy autó miatt tönkre menjek.?

2020. márc. 28. 14:59
 1/7 anonim ***** válasza:

EZt nézd meg , olvasd el és lesz fogalmad mi is az Audi használtan.

[link]

2020. márc. 28. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Egyik legjobb Audi, főleg a 2000.res évekből. Elsősorban a 3.0 TDI-t javaslom. Az A8 videóról megvan a véleményem, ott is max 1 millából helyre lehetne rakni az autót, és abban van km is rendesen.
2020. márc. 28. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

Kedves kérdező.


Nagyjából az utolsó soroddal meg is válaszoltad a kérdésedet. "nem akarnám, hogy egy autó miatt tönkre menjek". Ha Téged egy C6 A6 fenntartsa tönkre tud tenni, akkor nem neked való az autó. Ilyen egyszerű. Ha 2 millió Ft-ot szánsz autóvásárlásra, meg félmilliót tartalékba, ne ilyet vegyél.


Családban volt. 380 ezer km-rel lett eladva, semmi komoly baja nem volt. Az v6 szívó benzin volt.

De ez is olyan, hogy van belőe jó, meg szar. Bármelyiket kifoghatod.


Haennyire parázol a fenntartási költségek miatt, ne ilyet vegyél. Mert akkor valóban húzni fogod a szádat, már egy 200 ezres szerviznél is.

Amúgy meg nem bunkóságból, de vedd a fáradtságot, és nézz utána. Bárdi, Unix, akármi, nézd meg a kopó, gyakran cserélendő alkatrészeket. Aztán hasonlítsd össze a jelenlegi kocsiddal. Ilyen egyszerű. Szűrők, olaj, fékbetét / tárcsa, izzók (xenon, vagy sima?), gumi, stb stb...

Ráadásul ez az egész cucc függ az autó felextrázottságától.

2020. márc. 29. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
2004-es 2.4 szivó benzines manuális váltós tulajdonos vagyok, 5 éve van nálam, 60e km alatt lényegében csak kopó alkatrészeket kellett cserélni (fékek, fékfolyadék, olaj, szűrők, gumik, akksi, ablaktörlő, gyertyák, szervóolaj). Pár nagyobb kiadás volt csak: hosszbordás szíj + tárcsák, egy kerékcsapágy, fényszóró komplett felújítás. Éves átlagban szerintem kb. 2-300e ráment, hol több, hol kevesebb. Ez a legegyszerűbb, legigénytelenebb A6 4F, de ennél is bele lehet tenyerelni pár nagyobb fél milliós kiadásba, pl. vezérlés csere. Dízeleknél sokkal több a hibalehetőség, pl. porlasztók, magasnyomású szivattyú, automata váltó, DPF. Audis fórumokban azt szokták javasolni, hogy ne a legolcsóbbat vedd meg, mert az tuti pénztemető, árban középről vagy inkább felülről válassz, és persze vizsgáltasd is be az autót egy szerelőnél. Meg legyen a zsebben legalább 1 milla az autó árán felül, amit bármikor ki tudsz fizetni váratlan kiadásokra.
2020. szept. 1. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Hogy megy a 2.4-es? Igaz hogy aránytalanul sokat fogyaszt, cserében nem megy? Vagy azért jól használható? Nekem 3.0 TDI volt, imádtam.
2020. szept. 1. 13:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

4-es vagyok. LPG-vel járok, benzinnel még sose mértem a fogyasztását. LPG-ből nekem 150-es autópálya tempónál 12,5-13l/100km szokott lenni. Amikor hosszú útra mentem alsóbbrendű utakon, 80-as tempóval csak 8l-t evett. Viszont amikor egyszer úgy alakult, hogy egy hónapig kizárólag városban jártam max. 1,5-2 km-re, mindig hideg motorral, akkor megette a 20l-t is. Nyilván a nagy motor a hosszú utakat szereti, nem ideális városi használatra.


Azt nem mondanám, hogy nem megy, átlag autókat bármikor otthagyom lámpánál, előzés se szokott gondot okozni, autópályán csak néha kell kisorolni a külső sávba, nekem ennyi bőven elég. De tény, hogy nem egy versenyautó, és 3.0 TDI-hez képest sehol sincs gyorsulásban és nyomatékban. Vezettem olyat is, de azt már kicsit túlzásnak éreztem, hogy főúton egy 60-70-nel haladó autó padló gázas előzésénél a visszatérésnél már 160-on volt a mutató. :) Na a benzines ennyi idő alatt max 130-140-ig gyorsul.

2020. szept. 1. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 MrEgykét válasza:

Kedves kérdező.

Audi A6 3.0 V6 TDI 4f em van. Full extra

Olajcsere minőségi lehetőleg gyári minőségű alkatrészekkel 70e

Nyári gumik 255/35r19 Barum 47e/db

Fényszóró felújítás 80e/ pár

Egyéb kopó alkatrészekről még nem tudok mit mondani 1 éve van nálam. De nagy baja nincs.

Pályán 8.2l/100km 130+

Város 9l

Vegyes 7,8 75-100 as tempo

Parkolni kényelmetlen

Minden mással elégedett vagyok.

2022. ápr. 30. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!