Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Erőtlen a simson, miért?

Erőtlen a simson, miért?

Figyelt kérdés

Simsonom, generál miatt 60asra furatta az előző tulaj, de közel sem megy úgy mint egy 60/2es gép és még nincs is bejáratva, de érzem hogy alul sem nyomatékos és vettem hozzá 13as első fogaskereket, mert most 16os van rajta, és nekem nem az számít hogy gyorsan menjen, csak enyhe emelkedőn földúton ne fulladjon le kettesbe kapcsoláskor.

Megéri 70es hengerszettet nézni rá, vagy jól beálított gyújtás és karbi mellett, esetleg tervezett rezóval egy jó kis gépet lehetne összehozni belőle?

3sebességes a gép,

és soha nem fogok megvállni tőlem, velem marad, csak rendbe kellene rakni és ezért szeretnék egy kis segítséget kérni.

Várom a hozzászólásokat és tanácsokat a tapasztaltabbaktól.



2020. ápr. 6. 15:33
 1/6 anonim ***** válasza:
100%

Először azt kellene megnézni hogy ezzel mia baj, miért nem birja.

Ezek a motorok 50-es hengerrel olyan tökéletesek voltak hogy felesleges volt elgányolni őket.

2020. ápr. 6. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Hát szerintem is, de én már így vettem, ezért megpróbálok minél többet kihozni belőle, vagy gyáriasítással vagy én nemtudom, csak menjen ahogy kell.
2020. ápr. 6. 18:18
 3/6 Toomyre_0210 válasza:
a súbertűvel nincs probléma? lehet hogy kevés üzemanyagot kap. Nekem is ez volt a súbertű állítása után megoldódott, habár nekem 51-es
2020. ápr. 7. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 S70E ***** válasza:
Hali.Attol,hogy 60-as a gép,szerintem nem lesz gyengébb mint a gyári.Ha még járatós,szerintem 14-es lánckereket használj,ja és a motorok általában csak teljesen bejàratva tudják a teljes nyomatékot és teljesítményt.
2020. ápr. 12. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 3 napos mákos lecsó ***** válasza:

Ha elrontod a bejáratást és téped a szarvát, sose lesz olyan mint egy 60/2-es simson.


Egyébként meg csak nézd meg a henger/dugó közti kopást, ha 2 századon belül van akkor elviekben tényleg most fúrták.

Ha több akkor átvágtak.


A tipikus pörög de nem megy esete amikor rossz helyen van az előgyújtás. Ez a 60-asra fúrt hengerek hibája, mert képtelenek az adott teljesítményre a gyári gyújtásponttal. (Azt nem tudom, hogy adni kell neki vagy elvenni)

2020. ápr. 25. 08:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
ha pöccre indul, nem füstöl, nem feketíti a gyertyát a sok olaj, vagy felasleges benya, akkor csak a gyújtást állítsd be pontosan. Először egy átlagos egy miliméter előgyújtásod legyen, ha lomha, akkor 1,5 re, ha jobb akkor 1,7 re, és így tovább. A tizenhatos első fogaskerék sok, mint előttem írták a 14 pont jó lenne. Ne változtass a hatvanas méreten, ennek jónak kell lenni
2020. ápr. 25. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!