Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Komolyabb autókat általában...

Komolyabb autókat általában hová viszik szervizelni?

Figyelt kérdés
Pl maserati, porsche, bentley, ferrari stb.

2020. ápr. 14. 17:13
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
9%

Ha majd veszel egy "komolyabb" autót, úgyis tájékoztatnak a szerviz-lehetőségekről.

Bár nekem van egy olyan érzésem, nem lesznek egyhamar ilyen gondjaid. ;)

2020. ápr. 14. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
80%
A gubacsi útra.
2020. ápr. 14. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
91%
Ha valakinek telik ilyen 50-100 milliós autóra, gondolod egy olajcserére a sufniba hordja a garázssorra?!
2020. ápr. 14. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
76%
márkaszerviz
2020. ápr. 14. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
69%

Minap (hónapja)olvastan, hogy egy Ferrari olajcsere 3M forint.

Má melyiké, nem emlékszem...

2020. ápr. 14. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
48%
2020. ápr. 14. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 subrette ***** válasza:
84%
A saját márkaszervizükbe.
2020. ápr. 14. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 D. Brasco ***** válasza:
77%
Legközelebb általában bécsben van sajat szervize a "komolyabb" markaknak
2020. ápr. 14. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
74%
Vannak olyan szervizek minden magyarországi nagyobb városban, ahol simán karbantartanak, sőt, komolyabb szereléseket is meg tudnak csinálni egy ilyen autón, és alkatrészt is be lehet szerelni. Nem muszáj a sznob, lehúzós, pl bécsi szervzbe vinni, ahol 15x annyi pénzért végzik el ugyanazt az olajcserét, mint az említett szervizekben. Egyébként egy Ferrarit, Maseratit semmivel sem nagyobb kunszt szerelni, mint egy 5.0 TDI-t például életben tartani viszonylag kevés pénzből, márpedig utóbbira is tudok példát.
2020. ápr. 14. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:

Nem tértél ki, arra, hogy milyen árkategóriában. Csak márkákat írtál. Bentleyt tudsz venni használtan 8 millióért, meg tudsz venni újat 90 millióért. Nem mindegy :)


Maseratit, Porschét manapság pár millióért tudsz venni magadnak. Egy 12 éves Cayenne GTS 5 millió forint. Egy Facelift előtti pedig 2 millió. Tizenéves Maserati Quattroportét is utánad dobják 5-6 millióért. Egy valamire való Ghibli (ami nem is olyan öreg, mondjuk 5-6 éves) 10-12 millió Ft. Bentleyt is kapsz 10 millióért. Ezeket az autókat a tököm se hordaná már márkaszervízbe. És valószínűleg a tulajok sem teszik. Mert akinek "csak" használtan van ezekre pénze, az nincs annyira eleresztve, hogy még márkaszervizbe hordja ezeket. Azért, hogy egy 5-10 milliós autóra kifizess 1,5 milliót, csak mert márkaszervíz...Autó piaci értékéhez viszonyítva, aránytalanul sokbba kerül egy-egy szerviz hivalatos márkaszervizben. Pláne Bécsben... Felesleges szerintem. Aztán egy szakosodott műhely itthon ugyan azt a melót megcsinálja a harmadából, lehet hogy jobban.


Ha új autókról beszélünk, akkor az már egy olyan árkategória is. 40-50-60-100 milliós tétel. Azokat márkaszervizbe viszik a tulajok. Aki kifizeti a 60 millát, az kifogja a másfelet is a szervizre. Az nem fog azon matekolni, hogy maszekba olcsóbb.


De aki használtan veszi ezeket a kocsikat, 5-10 millióért, az húzni fogja a száját egy 1,5 milliós szervizre. Nyilván van aki elviszi márkaszervizbe még ezeket is így sokadik tulajként, amikor a kocsik az újkori áruk ötödét, tizedét érik, de nem ez a jellemző.

2020. ápr. 15. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!