Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Jól gondolom, hogy nincs...

Jól gondolom, hogy nincs megbízhatóbb elsőkerekes kisteher, mint Renault Master III 2.3dci?

Figyelt kérdés

2020. jún. 4. 13:58
 1/7 A kérdező kommentje:
És olyan ami max 8-10 éve kapható, tehát nem 40 éves és max 10-11 liter a fogyasztása megrakva is.
2020. jún. 4. 14:00
 2/7 anonim ***** válasza:
55%
Opel Movano van olyan megbízható mint a Renault.
2020. jún. 4. 15:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
76%

A Renault sokall kiforrottabb, mint az Opel.

Bár ha jól tudom az is Renault csak az embléma más.

2020. jún. 4. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
0%
Semmivel sem jobb, mint egy Ducato
2020. jún. 4. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:

4: És melyik motorral jobb? Csak mert nem igazán ismerek olyat akinek ne kellett volna motort cserélni benne 5-600 ezer környékén. Nem okoskodás, csak hátha te jobban ismered, hogy melyik motorkóddal a tuti.

Master tudom, hogy simán elmegy 1millió km-t és láncos, így a vezérlés szakadástól se kell félni. Meghát nem mellékesen többszázezret lehet így megspórolni. Ducatoba csak szíjasok vannak,nem?

2020. jún. 4. 19:29
 6/7 anonim ***** válasza:

A 2 turbós mastereket kell kerülni.

A vízhűtő, egr hűtő, abs jeladó a keréknél (általában oxidálódik a csatlakozó, vagy elakad és eltépi valami), rendszám világítás foglalat beázik (platósnál). Ezeket nem heti szinten kell cserélgetni, hanem 2-300000 km-ként. Viszont egy átlag master havi 20000-et megy.

a lendkerék általában 500000 körül cserés, ha normális a sofőr akkor a kuplungot sem kell előbb cserélni.

7-800000 között kezd széthullani a motor, ekkor még gazdaságosan kb 1-1.100.000 km-ig fenntartható. utána viszont el kell dobni. Emiatt cserélik általában 600000 körül a flották őket.

A befecskendezők is elég jól bírják, általában 1-et kell csak cserélni egyszerre, és javíthatóak is, de nem mindegyik típus! 7-800000 alatt általában 1 vagy 2 lesz cserés. két évig dolgoztam ranultba ahol javítottuk ezeket flottában, talán egyszer fordult elő, hogy mind a4 befecskendező szelepet egyszerre kellett volna cserélni, de az is gariba ment, és az már a dupla turbós volt.

Vezérlést szinte soha, csak ha elkezd a burkolat alóla folyni az olaj, ez nem egzakt, tehát néha előfordulhat. de 500000 körül már számolni kell a cserével. A vízpumpa adja meg magát rendszeresen 120000 körül, de szerviz intervallum is ennyinél írja a cserét.

Nagy előnye a ducato és másolataival szemben, hogy sokkal könnyebben és gyorsabban javíthatóak. Ezen kívül a master jóval átgondoltabb konstrukció, és tartósabb is.

2020. jún. 16. 10:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Ez így merész kijelentés, hogy nincs tőle jobb. Van tőle jobb. Az is elég badarság, hogy a szíjas motortól félni kell mert szakad, ha rendesen van szervízelve soha nem fog szakadni. Sikerült elég sok, nem rendeltetésszerű használatból kialakuló hibát össze hozni egyik másik autóhoz.
2020. nov. 20. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!