Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egyik naprol a másikra elment...

Egyik naprol a másikra elment a gyujtás a simsonomon(s51b) Miért lehet ez?(többi lent)

Figyelt kérdés

Tegnap elmentem kb 10 km-ert, kicsit nehezen indult mint szokott de sikerült tolásra elindítani, kb 10-15 km motoroztam az nap, mert kicseréltem a lánckereket nagyobbra és letesztelem milyen lett, haza értem, szépen eltettem a motort, másnap reggel nagybátyám is ki szeretné próbálni, első rugásra indulni szokott hidegen melegen, de most sem és tegnap sem indult így, mondjuk betoljuk, gyujtás rajta, világit a hőfokmérő, működik minden, tehát nem a kapcsoló a hibás, toljuk sokaaat, nagyon sokat de semmi, azt hittük megszívta magát, késöbb nézem, nincsen szikra, lekaptam a deknit, nézegettem, leszedtem a lendkereket, alaplapot(be van jelölve sok helyen), a gyujtó tekercs anyája ott hever a dekni aljában és kb fél centimétert lötyögött a tekercs, megtisztítottam a testpontot(vasmag ahol az alaplappal érintkezik) kis fogóval meghúztam az anyákat, amennyire csak tudtam, multiméterrel kimértem, hogy minden rendben van, teljesen okés volt minden, vezet a tekercs, a kábel és a testpont között is, utána alaplap vissza beállíva, lendkerék vissza, meghúzva, nézem a szikrát, semmi, minden tekercsröl jön fel áram, de a gyujtó tekercsről semmi, a fekete-barna kábel(ami a kettes pontra megy a kapcsolón) és egy test között mértem váltó feszültséget, de semmi, máshol volt egy-két volt feszültség rugásra (finoman rugtam,csak a szikránál nem, máshol nincs gond a feszültséggel)

Mindent kimértem(gyertya pipa, gyujtó kábel, trafó, primer és szekunder kör, fekete-barna kábel és test között) egyedül a kondit nem, mert nemtom hogyan kell, azt olvastam nem is lehet, persze a test és a felső kis csavar között nem volt szakadás, ellenálást nem mértem arra(elfelejtettem😬 szóval a kondezátor lehet a hiba? Mert azon kívül minden tökéletes, de a kondin csak úgy mértem hogy egy random test pont és a csavarja között, így nem volt szakadás, de elvileg ott nem is lehet mérni szóval akkor nemtudom, esetleg akinek van ötlete az írja meg mert nagy segítség lenne, és akkor tudnám pontosan mi kell most a motorhoz, további szép napot:)



jún. 27. 17:37
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!