Évi 13k kilóméter amiből 2x1000 kiruccanás Nyugatra és vissza.
Városban rövid utakra nem nagyon menne ,mert van egy kazánunk erre a célra, egy 96-os F astra.
Fontos, hogy bírjon húzni maga után egy utánfutót tele dinnyével.
2020. jún. 28. 16:53
1/10 anonim válasza:
TSI
2020. jún. 28. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Ha vontatsz akkor abszolút a tdi a jó választás. Ne hallgass az önjelölt versenyzőkre, a tdi bivalyerős már alacsonyabb fordulaton, kevesebb kuplung égetés, ritkább tankolás.
2020. jún. 28. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
TSI jobban fogja tartani az árát, ennyi KM alatt meg nem fogsz érdemben spórolni a fogyasztáson a TDI-vel. A Dinnyét gond nélkül elhúzza a TSI is, nyomaték van ott is a turbónak köszönhetően. Az 1.6TDI nem éppen egy erőgép, ahogyan azt #2 elképzeli.
2020. jún. 28. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
#3-hoz kiegészítés: Ha nyugatra jártok vele és nem 1-2 évre terveztek a kocsival, akkor az is szempont lehet, hogy akár pár éven belül a mostani új dízel autók is korlátozás alá eshetnek egyes nyugati nagyvárosokban és nem tudtok vele behajtani a belsőbb zónákba. Bármilyen idiótaságnak is hangzik, benne van a pakliban, érdemes lehet figyelembe venni.
2020. jún. 28. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Biztos van 8as Golfban 1.6 TDI? Valahol olvastam, hogy kivezeti a VW a kisebb dízeleket (1.2 és 1.6), és csak 2.0 TDI lesz. Amúgy mindenképp TDI, ez a motor már bizonyított.
2020. jún. 28. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 A kérdező kommentje:
elnézést, most látom, hogy tényleg csak 2.0 tdi van.
Ebből a 115 lovas érdekelne, vs. a 130 lovas 1.5 TSI
2020. jún. 28. 20:19
7/10 A kérdező kommentje:
az Euró 6d deizeleket nem keciztetik meg még, most már az euró 4 jön majd 2 év múlva a euró 5-t keciztetik meg Németbe.
2020. jún. 29. 11:22
8/10 anonim válasza:
Ami egyszer le van vizsgáztatva, pláne ha újabb, nem fogják kitiltani itthon a városokból néhány évig. Az enyém 2011-es 2.0 CRI (140HP), euró 6.
2020. jún. 29. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
#4 vagyok, a hangsúly azon volt, hogy meddig tervezik megtartani a kocsit. Németországban bizonyos helyeken az euro5-ös dieselek már korlátozás alá esnek (2014-ig gyártottak ilyen autókat). Itthon az Euro 4-esek vannak korlátozva bizonyos esetekben, tavaly ősz óta.
Hogy 5 év múlva mit találnak ki a döntéshozók, azt senki sem tudja. Kicsi a valószínűsége, hogy probléma lesz a most vásárolt kocsival, de ha mondjuk 10 évre veszitek, akkor érdemes lehet ezt is figyelembe venni (nem írtátok mennyi ideig tartanátok meg, de a Fastrából kiindulva nem feltételeztem, hogy 1-2 éven belül cserélni fogjátok).
2020. jún. 29. 18:31
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 A kérdező kommentje:
addig tartjuk amíg az utolsó kerék is kiesik belőle ! Kb amikor a fiam diplomázni fog egyetemen ,tehát kb 23-24 év múlva :)
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!