Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi értelme a 3 hengeres...

Mi értelme a 3 hengeres turbós motoroknak?

Figyelt kérdés
30 évvel ezelőtt is csináltak olyan motorokat amik elvitték a kasztnit és normálisan fogyasztottak.Ott az f astra.1.6-os 8 szelepes motorja a világból kimegy.6-7 literrel eljár.Jó igaz hogy csak 75 lóerős,lépjünk tovább.Ott a honda accord 2.0 benzinmotorja 155 lóerővel ami szintén a megbízhatóság egyik szobra.7-8 literrel ezzel is lehet járni(kivéve városban mert ott 10 felett).Ezzel szemben beletesznek egy mai autóba egy 1.3-as 150 lóerős turbómotort ami ugyanúgy sokat fogyaszt és cserébe csúnya a hangja,csúnya a járása és bizonytalan az élettartama.Gyenge szerkezetileg az egész,gyenge a hűtési,kenési rendszere.Nyilván fejleszteni kell mert ha nem akkor ennyi erővel a t modellnél megállhattak volna.Vagy járhatnánk gyalog is.A károsanyag kibocsátásról az a véleményem hogy a gyárak sokkal többet szennyezik a környezetüket az 5 évente cserélendő autók miatt mintha megcsináltak volna egy autót rendes motorral ami kibír 20 évet.Érdekes hogy a szívódízel land cruisert még mindig gyártják pedig 50 éves technika
2020. szept. 19. 13:49
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
42%

az az értelme hogy sürűbben keljen új autót venni.

Persze ez csak a jóléti társadalmakban fog müködni, pl nálunk inkább járunk bontószökevényekkel, mivel hogy nem futik új autóra.

De legyél nyugodt, nyugatabra majd mikor 5 év és 120 ezer megtett kilóméter után baj lesz ezekkkel az autókkal, nem fogják megjavítattni, mert nem éri majd meg, inkább eladják nekünk(kelet europaiaknak) és ők vesznek új autót.

Most is ez van amugy, csak ezta trendet akarják az autógyárak felgyorsítani, ma 10 év után vesznek új autót, a cél hogy 5 év után vegyenek...

Ezért csínálják ezeket a szar autókat

2020. szept. 19. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 A kérdező kommentje:
Jó nem mondom hogy 5 évesen kuka egy ilyen autó de azért elég bizonytalan.Tudjuk hogy a tartósság titka nem a kihegyezettség.
2020. szept. 19. 14:01
 3/21 Ifj. Paprikás Csirke ***** válasza:
85%
Én sem értem minek jönnek mindenben folyton új dolgokkal. Én még mindig az x386-os számítógépemről írok és 56 kbit/s-es modemen csatlakozok, teljesen jó, aki mást állít az az informatika-lobbi ügynöke. Igaz a képcsöves kijelző néha vibrál meg kiégeti a szemet, de bizonyosan nem véletlen gyártottak annyi ideig, hiszen 100-ból 1 még ma is működik! A Nokia 3310-esem is hibátlan és alig fogyasztja az akkutöltést, ez nem olyan mint a mai néhány éves élettartamú ájfonok, világösszeesküvés van itt én mondom - különben is megmondta a jutúbon a rövidnadrágos tót, hogy a gyárak meg repülők meg óceánjáró hajók a felelősek a globális felmelegedésért, nem a V8-as motorok.
2020. szept. 19. 14:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 anonim ***** válasza:
90%

Szerinted az autó gyártók örülnek annak, hogy rájuk kényszerítenek észszerűtlen korlátozásokat?

A háromhengeres, turbó benzines motorok megszületése mögött is a folyamatos káros-anyag kibocsátás korlátozás áll, s ennek csak ezzel a technológiával tudnak megfelelni, az 1.6-os szívóbenzinessel nem tudják az előírt normákat elérni.

Nyilván kell a környezetvédelemmel törődni, de mindennek megvan az ára, az EU nagyon ráfeküdt az autók megregulázására, pedig nem azok a legnagyobb szennyezők.

A gyártók meg úgy vannak vele, hogy egyenlőre még gyártanak az európai piacra, de az igazi üzlet Ázsia, Amerika, ahol esetleg a szabályok is lazábbak.

Az autógyártás globális üzletág, de már néhány gyártó elgondolkozott rajta, hogy kivonul Európából.

2020. szept. 19. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 anonim ***** válasza:
84%

Kötelező környezetvédelmi normák, fogyasztók által elvárt nagy teljesítmény és kis fogyasztás. Ezt a hármat egyszerre csak így lehet teljesíteni.

Illetve az által, hogy eladnak sok ilyen vackot, tudnak gyártani V8-as turbós, superchargeres és egyéb komoly motorokat a luxusautóikba.

2020. szept. 19. 14:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 anonim ***** válasza:
62%

Értelme nem sok a környezetvédelmen kívül.

Nekem mondjuk pont 3 hengeres TDI-m van. 1.2 CRTDI. Szerencsére 300.000 km alatt még gyári minden motoralkatrész, turbo, egr, dpf.

Viszont nem is megy hű de jól.

Azoknak van félnivalója ahol kihoznak 150 lóerőt 1,2-es motorból.

2020. szept. 19. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/21 anonim ***** válasza:
83%
Fúú de fárasztó ez a rinyálás.
2020. szept. 19. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 A kérdező kommentje:
Érdekes hogy a mazda tudta hozni részecskeszűrő meg turbó nélkül a normákat.
2020. szept. 19. 16:00
 9/21 anonim ***** válasza:
85%
semmi
2020. szept. 19. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 anonim ***** válasza:
100%
Ezzel próbálják csökkenteni a károsanyag-kibocsátást, na meg a fogyasztást.
2020. szept. 19. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!