Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Autópályára hány lóerős autót...

Autópályára hány lóerős autót érdemes vàlasztani, 1,5tonna saját tömeg mellett?

Figyelt kérdés

Autópályára hány lóerős autót érdemes vàlasztani, 1,5tonna saját tömeg mellett?


Àtlagos vezetési stílussal.

2008 körüli német TDI.


okt. 14. 21:47
1 2 3
 1/24 anonim ***** válasza:
100%
90 azért legyen!
okt. 14. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/24 anonim ***** válasza:
74%
110 le Pl Passat.
okt. 14. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/24 anonim ***** válasza:
100%
100-tól felfele bármennyi.
okt. 14. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/24 anonim ***** válasza:
150 már dinakusan mozgatja.
okt. 14. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/24 anonim ***** válasza:
150 lovas S40-em van, 1.6 tonna tömegű. Ez elég autópályára, alacsony fordulaton, nyugodtan szalad.
okt. 14. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/24 anonim ***** válasza:
22%
Szerintem kb. olyan 150 LE minimum kell, hogy emelkedőn is kényelmesen tudja tartani az autópálya tempót.
okt. 14. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/24 A kérdező kommentje:
Hasonló tömegarányú régi 80Le van. Kicsit gyengének érzem pályán.
okt. 14. 22:19
 8/24 anonim ***** válasza:
79%
Szerintem a 10 LE / 100 kg egy jó ökölszabály. Szóval 150LE már egész kényelmes. Persze ettől még fel lehet menni kevesebbel, csak érdemes a külső sávban maradni.
okt. 14. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/24 anonim ***** válasza:
100%

100 lóerő bőven elég, főleg egy dízelnél, ahol nyomaték is van rendesen. 200-250 Nm meg szokott lenni, azzal elég durva lenne, ha az enyhe autópályás emelkedőkön (nem hegyi utakról beszélek) ne tudná tartani a tempót.

Ilyen autóval ingáztam 230 km-re közel egy évtizedig. Arra hogy a tempomatot berakjam 130-140-re és fogjam a kormányt bőven elég volt. Gyorsításnál se éreztem lomhának. Az ezt megelőző 90 lóerős 1.4-es szívó benzinesemhez képest egy felüdülés volt.

150 lóerő már nagyon kényelmes, kifejezetten dinamikus. A mostani autóm 160 lóerő 350 Nm mellett, amivel elég szépen ki lehet lőni ha megmozdítom a jobb lábamat.

Szóval 100-150 lóerőre szavazok.

okt. 15. 07:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/24 anonim ***** válasza:
76%

Mondjuk autópályára pont elég kevés LE is. 70LE szívó benzinessel is gond nélkül lehet pályázni(tapasztalat). Az autópályának pont az a lényege, hogy nem kell nagyokat gyorsítani, mindent meg lehet oldani lendületből.

Országútra kell inkább, hogy ugorjon, úgy hamar letudhatók az előzések a dombosabb hegyesebb vidékeken.

Egy 100LE vagy afeletti TD bárhova elég közlekedésre. Csak működjön a turbó :)

okt. 15. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!