Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Sokan azért szidják azokat...

Sokan azért szidják azokat akik használt prémiumot vesznek mert nekik nincs rá pénzük?

Figyelt kérdés
Nem értem miért baj ha valaki új dacia helyett megveszi a 8-10 éves audit bmwt mercedest esetleg lexust vagy bármilyen más feljebb pozícionált autót.Kényelmes bőrülések,rengetek extra,hangszigetelt karosszéria,hővédő üvegek,erős de takarékos motorok,biztos úttartás minden körülmények között,extrém erős masszív karosszéria ami véd ütközésnél meg persze magasabb fenttartási költségek,de ezt szerintem tudja az aki ilyen autót vesz.Lehet hogy 400-500 ezer forint egy szett gumi és néha a szervíz is belekerülhet ugyanennyibe vagy még többe de annyival többet ad hogy szerintem megéri.
2020. okt. 15. 10:17
1 2 3 4 5
 21/41 anonim ***** válasza:

20as

Olvasd csak el a kérdező 15ös válaszát. Komolyan is veszi amit odaírt.

2020. okt. 15. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/41 anonim ***** válasza:
0%

#19 aha persze.. tökéletes állapotban.


Olyan 3 éve volt dolgom 2 F10-es BMW-hez. hát már akkor világított a műszerfalban minden hibajelző mint a karácsonyfa a 4,5 millás tragacsban. és még dízel sem volt. ennyit a tökéletes állapotról.


Amúgy szemernyi birtoklási vágyat nem ébresztett bennem.

2020. okt. 15. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/41 anonim ***** válasza:

Nem az autókkal van a gond, hanem az átlag hazai vásárlókkal. Nekem is volt ismerősöm, megvette az Audit, mert hát az milyen jó, meg azzal ellesz sokáig, nem kell cserélnie, aztán talán egy fél évre rá beszéltem vele akkor mondta, hogy felvett egy misi kölcsönt, mert jóformán az egész hátsó felfüggesztést meg pár apróságot cserélni kellett a kocsin, na meg akkor már kevésbé beszélt róla pozitívan.


Aztán itt jön az a része, mikor a magyar szöveg, hogy jajj de xarok, hát mindegyikkel csak a gond van, igen mert az átlag amgyar megveszi csak azért mert xy márka, amit már a német meg az osztrák úgy érzett, hogy nem érdemes foglalkozni vele inkább vesz másikat, ugye nekünk tökéletes. Ja amíg nem kell rákölteni.

2020. okt. 15. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/41 anonim ***** válasza:
Biztos van ilyen. Nekem 2012es Audi A6osom van, full extrás, az idén meglesz a 400 ezer km óra szerint. Szó volt róla, hogy eladó lesz, minden ismerős mondta, hogy tekerjem vissza 150 ezerre, mert olyan állapotban van. Mint az új.
2020. okt. 15. 23:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/41 Wadmalac ***** válasza:

"Csak azt ne magyarázzátok már meg, hogy nem biztonságosabb, mint egy új Swift "


Milyen szempontból?

Mert törésileg simán lehet, hogy az új Swift már jobb.

A karosszéria-tervezés is fejlődött azóta. Nem mondom, hogy egy-az-egyben a kettő frontál-ütközésénél nem a swiftes jár rosszabbul, hiszen két tonna ver telibe nem egész egyet, vagyis sokkal nagyobb g-erőket kap a kisebb autó sofőrje.

De ötvennel betonfalba csapatva mindkettőt könnyen lehet, hogy a mai Swift sofőrje az esélyesebb.


A mai teszt pontszám minimum 40%-át az aktív biztonság teszi ki, ami jórészt már nem az ütközésről, hanem annak elkerüléséről meg arról szól, hogy ha legombázod a gyalogost, abból mi marad meg.

Itt sem valószínű, hogy egy tizenéves tervezés jobb egy mainál.

2020. okt. 16. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/41 anonim ***** válasza:

"Mert törésileg simán lehet, hogy az új Swift már jobb."

Lehet. De nem jobb.

2020. okt. 16. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/41 Wadmalac ***** válasza:

"Lehet. De nem jobb."

Kijelentést illik alátámasztani.

De nem tudod, mert a 10 évvel ezelőtti A8-nak NEM volt Euro NCAP töréstesztje.

Úgyhogy ez max vélemény, méghozzá nincs mivel igazolni.


Vessük hát össze a 2019-es Swiftet 2001-ös A4-gyel, mert az legalább volt.

[link]

[link]


Hát az most már tuti, hogy egy nem luxus Audi egyértelműen xarabb volt 19 éve, mint ma egy Swift.


Nézzünk csak egy 2004-ig gyártott D2-es A8-at:

[link]


Nos, ebbe elég rendes pártossággal lehet csak belelátni, hogy a Swifté rosszabb, de még azt is, hogy egyforma.


Gondolom, hogy a D3 széria azért jobb lett, szerintem a legrosszabb, amit a Swiftről lehet mondani, hogy olyan a törésbiztonsága, mint egy tizenéves Audié.

Akkor ehhez add hozzá azokat az aktív vezetési és vészhelyzeti segédleteket, amik akkoriban vagy csak extraként, vagy nem is voltak, ma meg kötelezőek.


Egy tizenéves A8 tuti, hogy biztonságosabb egy tizenéves kisautónál. De egy mai jó kiskocsival már egyáltalán nem biztos, hogy stimmel ez az összevetés.

2020. okt. 16. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/41 anonim ***** válasza:
76%

Sajnos Magyarországból kell kiindulnunk, elvégre nagy részben ezt látjuk az utakon.

-Igen, azért veszik meg az 5-10 éves használt német prémium autókat, mert ebben az országban az emberek szeretik többnek mutatni magukat, mint a valóság. Valóban a nagy tepsi, a kényelmi extrák (amik reméljük még működnek), az erős dízel motor (jó dolog, csak sajnos itthon nem az a jellemző, hogy a szervizére költenének, úgy füstölnek, hogy öröm mögöttük közlekedni, illetve ilyenkor jönnek az "okos" megoldások - láttunk már tucatnyi ilyet). Hogy biztonságosabb-e, nos, ha a használt autó nem egy tetőre rakott, külföldről behozott óratekert roncs, amiben lehet a légzsákok helyén már újságpapír van csak, és kiütve a légzsák visszajelző lámpája, szóval ezek az újjászületett roncsok, nem biztos, hogy egy újabb balesetben hoznák még az új kori fényüket és a törésteszteken produkált értékeket...

Szóval az ilyen használt prémiumot nem nehéz megvenni, de fenntartani... No sajnos ez az, amire kis hazánkban nem igazán költenek a "kivagyik". Hány olyat láttam már, aki a 100 literes tankú német nagyvasába 2000 Ft-ért tankolt, ott szoktam állni mögöttük a benzinkút pénztáránál, ezek nem urban legend-ek.

Szóval én nem vagyok irigy rájuk, de aki nem költ a szervizre, és szennyezi a levegőt, olcsó no name nyári gumikkal jár télen is - az nem közlekedjen használt prémiummal, mert azt fent is kell(ene) tartani... Tessék nagy ívben tenni rá, hogy mi lesz akkor, ha a szomszéd nem irigykedik, mert prémium autód van, mennyivel szebb világ lenne, ha azok tartanának fent ilyen autókat, akik anyagilag valóban képesek is rá...

2020. okt. 16. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/41 Wadmalac ***** válasza:

Nem mindig szennyeznek jobban. Ismerek egy srácot, aki szerzett kintről egy tűrhető állapotú S8-at, részletre, most gázzal használja és azzal is csak hétvégén, mert a részlet mellett nem maradt pénze tankolni.

Hétfőtől péntekig nulla emisszió. :)

2020. okt. 16. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/41 A kérdező kommentje:
Ebben igazat adok hogy sok embernek nincs pénze tankolni meg szervízelni.Nekem c7 a6-os audi van és nagyon imádom.Ez a legnagyobb esőbe meg hóban is simán nyílegyenesen megy 130-140el bármi bizonytalanság nélkül.Ennek az az ára hogy be kell menni a gumishoz és megvenni rá a szett continentalt vagy a hasonló kategóriájú gumikat.Fogyasztása nem sok mert dízel meg én nem vagyok ez a 200-al száguldozó villogós hülyegyerek.Motorral,váltóval semmi baj nem volt még.Elektronikával volt 1-2 probléma meg most is van 1 dolog amit ki kellene cserélni de igazából az sem sok pénz csak épp időm nincs otthagyni az autót a szerelőnél,de ez amúgy sem befolyásol semmit.A gumikon kívül kb 60 ezer forint ami nem tervezett kopóalkatrész költsége volt.A vezérlés,szűrök,olaj,váltóolaj,vízpumpa ezek alapvető dolgok amiket vásárlásnál cserélni kell.
2020. okt. 16. 12:27
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!